امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40559 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر دفتر حراست بیمه دانا؛

برخی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای

خبرایران: مدیر دفتر حراست بیمه دانا با اشاره به برگزاری جلسات و نشست‌های مکرر دفاتر حراست شرکت های بیمه‌ ای با محوریت مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در مورد شناسایی و بررسی تخلفات بیمه‌ای گفت: در این جلسات درباره تخلفات بیمه‌ای صورت گرفته در صنعت بیمه، چگونگی شناسایی متخلفان و ارائه راهکار برای جلوگیری از این روند بحث و تبادل نظر می‌شود.
برخی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دانا، سید اصغر دفین مدیر دفتر حراست بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به برگزاری جلسات و نشست‌های مکرر دفاتر حراست شرکت های بیمه‌ ای با محوریت مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و مدیران فنی شرکت‌های بیمه در خصوص شناسایی و بررسی تخلفات بیمه‌ای گفت: در این جلسات درباره تخلفات بیمه‌ای صورت گرفته در صنعت بیمه، چگونگی شناسایی متخلفان و ارائه راهکار برای جلوگیری از این روند بحث و تبادل نظر می‌شود.
وی افزود: این مدیریت در انواع رشته های بیمه‌ای خصوصاً بیمه های اتومبیل، با بررسی پرونده‌های خسارت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه، نسبت به شناسایی تعدادی از سرگروه‌های باندهای تخلفات بیمه‌ای اقدام و در نهایت با همکاری مدیریت دفتر حقوقی منجر به صدور حکم جلب برای تعدادی از این متخلفان شده که حاصل آن جلوگیری از پرداخت میلیاردها تومان خسارت غیر واقعی بوده است.

 دفین همچنین گفت: به منظور بررسی و ارزیابی خسارات شعب، کارگروهی در این شرکت متشکل از عضو هیات مدیره، معاون مدیر عامل و مدیریت های حراست، اتومبیل و حقوقی ایجاد شده تا ضمن بررسی روند تخلفات احتمالی بیمه‌ای، نسبت به تهیه شیوه‌نامه جدید پرداخت خسارت اقدام شده و موضوع در حال پیگیری و نهایی شدن است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب