امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40570 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز در مراسم رونمایی از تایرهای جدید:

چرخ 14 مدل خودرو شاسی بلند بر تایرهای بارز می چرخد

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز گفت: بیش از 14 مدل خودروی شاسی بلند در کشور از امروز می توانند روی تایرهای ایرانی بارز به حرکت در بیایند.
چرخ 14 مدل خودرو شاسی بلند بر تایرهای بارز می چرخد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز علیرضا یحیی زاده در مراسم رونمایی از تایرهای اس یو وی بارز اظهار داشت: شروع طراحی و ساخت و تولید این تایرها به 18 ماه قبل بر میگردد.
وی بیان کرد: اولین بار در کشور تایرهای اس یو وی در گروه صنعتی بارز بر اساس استاندارهای اعلام شده از سوی خودروسازان rfq طراحی و تولید شد.
یحیی زاده گفت: با توجه به توان تکنولوژی بارز شرکت های خودرو ساز داخلی از جمله کرمان موتور و ایران خودرو و مدیران خودرو با ارسال تایر نمونه(هانکوک کره) در خواست تولید تایر را به بارز دادند و بر این اساس واحد تحقیقات بارز با تکیه برتکنولوژی کنتیننتال و دانش فنی کارشناسان مجرب خود توانست تایرهای نمونه را تولید کند.
مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز افزود: ابتدا تایرهای نمونه روی خودروی های شاسی بلند تولیدی داخلی در میدان پیست تایر بارز مورد آزمایش قرار گرفتند که در این آزمایش ها کلیه تست های خودرویی روی این تایر صورت گرفته و با تایرهای مرجع کرهای مورد مقایسه قرار گرفت.
مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز با بیان اینکه تولید سه سایز تایرهای اس یووی در بارز نشان از اقتدار و اعتماد به دانش ایجاد شده در آرندی بارز است، گفت: امروز به مر حله ای از سطح دانش رسیدیم که به در خواست هر خودروساز که بتواند اطلاعات فنی تایر را به گروه بدهد در کمتر از 18 ماه تایر را تولید و تحویل دهیم.
او تشریح کرد: امروز تعداد 7 هزار حلقه از این تایرها با قیمت سازمان حمایت و مصرفکننده به بازار بین 400 نماینده در سراسر کشور توزیع میشود.
یحییزاده تصریح کرد: هر حلقه تایر تولیدی در بارز بالغ بر 42 دلار صرفه جویی ارزی خواهد داشت.با ظرفیت نصب شده در کار خانه کرمان بارز روزانه بین 250 تا 600 حلقه از هر سایز تایرهای فوق قابلیت تولید را دارد.
وی حجم بازار این تایرها را در کشور 800 هزار حلقه اعلام کرد که با تولید آن تا آخر سال جاری بارز می تواند سهم 20 درصد از بازار جایگزینی را کسب کند.
مراسم رونمایی از تایرهای اس یو وی بارز امروز یا حضور مدیرعامل گروه صنعتی بارز و جمعی از مدیران ارشد این گروه برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب