امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40571 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل بازاریابی و صادرات در مراسم رونمایی از تایرهای جدید:

ارائه محصولات موردنیاز بازار از ویژگی های بارز بارز است

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایر جدید به بازار یک ویژگی و فرایند بسیار مهم در بارز است که همواره عامل پیشرفت بارز بوده است.
ارائه محصولات موردنیاز بازار از ویژگی های بارز بارز است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز مازیار روغنی در مراسم رونمایی از تایرهای اس یو وی گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایرهای جدید بارز به بازار فرآیندی بسیار مهم و ارزشمند و عاملی موثر در پیشرفت و توسعه بارز بوده است.
وی با اشاره به ویژگی های محصول اس یو وی، گفت: اسپورت بودن و راحتی سرنشین، سرعت و قدرت از شاخص های اصلی تایرهای رادیال خودروی اس یو وی است.
به گفته روغنی چنگ زنی مناسب و ترمزگیری عالی در جاده های خیس و لغزنده به دلیل طراحی رویه نامتقارن، دارای حداقل صدا در سرعت های بالا به دلیل طرح آج نامتقارن ویژگی های این نوع تایرها است.
مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: تایرهایی که امروز رونمایی شد دارای شیارهای عمیق و پهن برای هدایت بهتر آب از روی سطح جاده است و رفتار عالی تایر در عبور از پیچ های جاده و فرمان پذیری مطمن از ویژگی های آن است و از طرفی دیگر وجود سایپهای زیاد موجب بهبود چنگ زنی به جاده می شود.
مراسم رونمایی از تایرهای اس یو وی بارز امروز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی بارز و جمعی از مدیران ارشد این گروه برگزار شد.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب