امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40633 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جزییات دوره خوانندگی پاپ مکتب مهر اعلام شد

خبرایران: مدرسان و جزییات دوره خوانندگی پاپ مکتب هنر راستین(مهر) حوزه هنری مشخص شد.
جزییات دوره خوانندگی پاپ مکتب مهر اعلام شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سپهر سوره هنر، محمدمهدی سیار، مجتبی فلاحتی، محسن صفایی فر و  امیرحسین سمیعی به عنوان مدرسان خوانندگی پاپ مکتب مهر حوزه هنری معرفی شدند.

مبانی موسیقی پاپ، سلفژ و تربیت صدای پاپ، شعرشناسی، موسیقی انقلاب اسلامی و فقه موسیقی نیز از جمله سرفصل های آموزشی در این دوره است.

 در پایان این دوره، هنرجویان توانایی تولید و فعالیت اصولی در زمینه خوانندگی پاپ را با توجه به مبانی علمی و مهارتی پیدا خواهند کرد.

متقاضیان شرکت در این دوره‌ که ویژه آقایان است، باید بین 15 تا 35 سال و بهره مند از استعداد و سوابق حداقلی موردنیاز در این رشته هنری باشند.

مکتب مهر با اهدافی همچون استعدادیابی، جذب نیروی انسانی متعهد و کادرسازی، تسهیل شرایط آموزش هنر برای عمومی و آموزش جامع رشته های مختلف هنری در  حوزه هنری راه اندازی شده و کار خود را از تابستان امسال آغاز می کند.

علاقه مندان جهت ثبت نام و آگاهی از جزییات این کلاس ها می توانند به سایت www.maktabemehr.ir  مراجعه یا با شماره 02188896928تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب