امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40677 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبرداد؛

ساماندهی 500 متر مربع فضای بی دفاع شهری با اجرای پروژه«مرکز محله اتابک» در منطقه 15

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای پروژه «مرکز محله» به منظور ساماندهی 500 متر مربع فضای رها شده و بی دفاع شهری در محله اتابک در منطقه 15 خبر داد.
ساماندهی 500 متر مربع فضای بی دفاع شهری با اجرای پروژه«مرکز محله اتابک» در منطقه 15
به گزارش خبرایران از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با اعلام این خبر، تصریح کرد: اراضی بی دفاع و رها شده همجوار خانه های مسکونی در محله اتابک، با ایجاد فضای نامناسب، موجب بروز مشکلات متعدد اجتماعی و محیطی برای ساکنان این محله شده بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران کاهش حس تعلق به محله، ناامنی، تاثیرات منفی اقتصادی بر قیمت املاک، فقدان فضای مناسب جهت برگزاری گردهمایی و مراسم ها، کمبود سرانه های خدماتی مورد نیاز و ... را بخشی از مشکلات موجود در این محله عنوان کرد و گفت: به همت سازمان نوسازی شهر تهران و با همکاری شهرداری منطقه 15، احداث مرکز محله در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 70% پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی اکبری خاطرنشان کرد: این پروژه در انتهای کوچه شهید احمدوند در تقاطع با کوچه شهید درستی با تملک 8 پلاک و به مساحت 500 متر مربع در حال اجرا است و امکاناتی چون فضای سبز، خانه فرهنگ و غیره در این پروژه در نظر گرفته شده است.

 مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مرکز محله احمدوند تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری رسیده و در اختیار ساکنان محله قرار گیرد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب