امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40679 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آموزش دوخت کیسه های پارچه ای به شهروندان منطقه 19 در راستای ترویج نه به کیسه های پلاستیکی

خبرایران: در راستای ترویج شعار «نه به کیسه های پلاستیکی» ، دبیران کانون های محیط زیست محلات 13 گانه منطقه 19 نحوه دوخت کیسه های پارچه ای را به شهروندان آموزش می دهند.
آموزش دوخت کیسه های پارچه ای به شهروندان منطقه 19 در راستای ترویج نه به کیسه های پلاستیکی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه این روزها با فعالیت گسترده فعالان محیط زیست، همه ما با مضرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای سلامت شهروندان و محیط زیست آشنا هستیم افزود: یکی ازساده ترین راه های کاهش مصرف و حذف کیسه پلاستیکی از طبیعت استفاده از کیسه های پارچه‌ای است.

وی درادامه تصریح کرد: فعالین کانون های محیط زیست این منطقه در اقدامی خودجوش آموزش دوخت کیسه های پارچه ای برای خرید نان، سبزی، صیفی جات و... را  در سراهای محلات در دستور کار خود قرار دادند.

رباطی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های آموزشی توسط کانون ها و سمن ها از قبیل برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش چهره به چهره اصناف ، اطلاع رسانی در خصوص مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی و کیسه های پارچه ای در منطقه که در راستای ارتقاء دانش زیست محیطی شهروندان و ترویج استفاده از ظروف و وسایل دوستدار محیط زیست انجام شد.

گفتنی است از تولیدکنندگان کیسه های پارچه ای و فعالین محیط زیست محلات در هفته بدون نایلکس تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب