امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40702 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت اعلام کرد؛

تحقق کارآفرینی اجتماعی با بهره ­مندی از ظرفیت قرض ­الحسنه و همیار

خبرایران: مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت گفت: با بهره­ مندی از ظرفیت قرض­ الحسنه و همیاری اجتماعی می­ توان کارآفرینی اجتماعی را محقق کرد.
تحقق کارآفرینی اجتماعی با بهره ­مندی از ظرفیت قرض ­الحسنه و همیار

به گزارش خبرایران، محمدحسین حسین­ زاده در جمع مدیران سازمان بهزیستی افزود: در شهرهای کوچک و روستاها با بکارگیری این ظرفیت­ ها، کسب و کارهای خرد توسعه یافته و سبک زندگی بهبود می ­یابد.

وی با بیان اینکه توانمندسازی افراد یکی از وجوه مشترک بانک قرض ­الحسنه رسالت و سازمان بهزیستی است، اظهارداشت: تا امروز ۱۹هزار کانون همیاری اجتماعی در کشور شکل گرفته که از این تعداد حدود ۹هزار کانون جمعیت بالای ۱۵نفر دارند.

حسین­ زاده با بیان اینکه بانک قرض­ الحسنه رسالت با اعطای تسهیلات خرد از کسب و کارهای خرد حمایت می­ کند، اظهارامیدواری کرد با همکاری دو مجموعه، کسب و کارهای خرد توسعه یابد. مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت با بیان اینکه ۸۰ درصد مردم، جامه هدف این بانک به شمار می­ روند، افزود: ما بانکی خرد هستیم وصرفا تسهیلات خرد وقرض­ الحسنه پرداخت می­ کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب