امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4073 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با عقد قرارداد 2 میلیارد تومانی؛ سیدمهدی رحمتی به پيكان پیوست + تصویر

سید مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل گذشته تیم استقلال با قراردادی یک ساله به صورت رسمی به عضویت تیم فوتبال پیکان در آمد.
با عقد قرارداد 2 میلیارد تومانی؛ سیدمهدی رحمتی به پيكان پیوست + تصویر

 

 

به گزارش خبر ایران ، رحمتی که طی روزهای گذشته با نظری جویباری جلساتی را برگزار کرده بود امروز  مدعی شد افشارزاده از برخی مسائل درون تیم اطلاع ندارد زیرا بحث او با استقلال مالی نیست و به همین دلیل در نهایت با تصمیمی غیر منتظره به تیم فوتبال پیکان پیوست.باشگاه استقلال تاکنون با امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی،سجاد شهباززاده، مگوئیان،محمد رضا خرسند نیا و محسن ابراهیمی از پیکان قرارداد بسته و قرار داد بازیکنانی مثل قاضی، نوری، برهانی و عمران‌زاده را تمدید کرده است.همچنین جدایی سید مهدی رحمتی،ساموئل،سیاوش اکبرپور، مهرداد اولادی، علیرضا نیکبخت واحدی، مجید غلام‌نژاد، ایمان با صفا، کبه، تونی کاروالیو و احمد جمشیدیان از استقلال قطعی شده است. ایمان مبعلی نیز در تماس با مسئولان استقلال خواهان رضایتنامه خود شده اما این بازیکن یک سال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد.

سرپرست باشگاه پیکان می‌گوید کار انتقال سیدمهدی رحمتی به این تیم کاملا در چارچوب مشخص و قانونی انجام شده و در چند روز آینده نیز با سه تن از بازیکنان تراکتورسازی وارد مذاکره جدی برای عقد قرارداد می‌شویم.ابراهیم ثنایی اضافه کرد: فکر می‌کنم مبلغی که فصل پیش به مهدی رحمتی داده شد حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود و امسال نیز پرداختی ما تقریبا در حوالی دو میلیارد تومان به این دروازه‌بان ارزشمند بود. البته ما قراردادهایمان را براساس سقف بودجه 15 میلیارد تومانی که از سوی سازمان لیگ تعیین شده می‌بندیم. حالا این مبلغ می‌تواند به طرق مختلف و در مبالغ مختلف به بازیکنان داده شود. مهم آن است که از بودجه کلان انحرافی نداشته باشیم.ثنایی همچنین از مذاکره با چند بازیکن خبر داد و گفت: سعید دقیقی، مرتضی اسدی و محمد نصرتی بازیکنانی هستند که مدنظر ما هستند. البته یکی از بازیکنان استقلال نیز مدنظر ما قرار دارد.سرپرست باشگاه پیکان بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: ما قراردادی منطقی را با مهدی رحمتی را امضا کرده‌ایم. بخشی از مبالغ پرداختی به رحمتی در تیم استقلال توسط اسپانسرها پرداخت می‌شد و در این میان باشگاه پیکان بسیار فعال عمل می‌کند. تفاوت قرارداد باشگاه پیکان و استقلال با رحمتی در آن بود که مالیات او را باشگاه استقلال پرداخت می‌کرد اما در قرارداد ما پرداخت مالیات برعهده خود رحمتی است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب