امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4076 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جدایی کی روش قطعی شد / کارلوس سرمربی آفریقا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین اظهار نظر خود از پایان همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال پس از جام جهانی خبر داده است. وی که قبل از این صحبت هایی در مورد جدایی اش از تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده بود، قرار است بزودی هدایت تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی را برعهده بگیرد.
جدایی کی روش قطعی شد / کارلوس سرمربی آفریقا

به گزارش خبرایران، کارلوس کی روش که این روزها به همراه تیم ملی فوتبال ایران در برزیل به سر می برد و قرار است در دومین دیدار خود در این مسابقات به مصاف تیم ملی فوتبال آرژانتین برود در مصاحبه با یک نشریه پرتغالی تاکید کرد در پایان مسابقات جام جهانی از فوتبال ایران جدا خواهد شد. کی روش در شرایطی این خبر را اعلام کرده است که قبل از این قابل پیش بینی بود که وی بعد از جام جهانی از ایران خواهد رفت. از تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی به عنوان مقصد بعدی کی روش نام برده می شود.

کی روش در این مورد عنوان کرد که هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاداتی را به او ارائه کرده اند اما با توجه به اینکه حمایتی از سوی مسئولان صورت نمی گیرد ترجیح داده است بعد از جام جهانی به همکاری اش با فدراسیون فوتبال ایران پایان دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با روزنامه پوبلیکو پرتغالی ضمن اعلام این خبر گفت: همین حالا از یک تیم در برزیل و یک پیشنهاد از انگلیس دارم. به نظر می رسد که حمایت های دولتی از تیم ملی فوتبال ایران به اندازه کافی نبود و به نظر می رسد شرایط مالی که بتواند تیم را برای ادامه کار حفظ کند وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با مربیان مطرحی چون فرگوسن و مورینیو و کاپلو مشورت کرده بودید گفت: به خاطر رابطه نزدیک و بسیار خوبی که با این مربیان دارم با آنها برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران مشورت کردم. ضمن اینکه با میلوتینوویچ که با تجربه کار با تیم های کوچک را داشت هم مشورت کردم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب