امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4079 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جام بیستم - 2014 برزیل

صعود کاستاریکا با غلبه بر ایتالیا/ انگلیس، دومین حذف شده بزرگ جام

تیم فوتبال کاستاریکا با برتری مقابل ایتالیا صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد و باعث حذف انگلیس شد.
صعود کاستاریکا با غلبه بر ایتالیا/ انگلیس، دومین حذف شده بزرگ جام
به گزارش خبر ایران،  تیم فوتبال ایتالیا در دومین دیدار خود در گروه چهارم از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف کاستاریکا رفت.

بازی در نیمه نخست چنگی به دل نزد و موقعیت زیادی - غیر از فرصت تک به تک بالوتلی - روی دروازه‌ها خلق نشد تا اینکه در دقایق پایانی کمپل بازیکن کاستاریکا در محوطه جریمه ایتالیا سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد که این موضوع با اعتراض سرمربی کاستاریکا همراه بود.

در ادامه و در دقیقه 45 برایان رویز بازیکن تیم فوتبال کاستاریکا توانست با ضربه سر دروازه بوفون را باز کند تا کاستاریکا در پایان نیمه اول با برتری به رختکن برود. این گل در حالی پذیرفته شد که تکنولوژی دوربین خط دروازه رای به سالم بودن گل داد.

در نیمه دوم نیز ایتالیایی‌ها نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند و در پایان کاستاریکا توانست دست به یک کار بزرگ بزند و حریف نام‌دار خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

داور این دیدار انریکه اوسز از شیلی بود. وی به بالوتلی از ایتالیا و کوبرو از کاستاریکا کارت زرد نشان داد.

ایتالیا در اولین دیدار خود توانست انگلیس را 2 بر یک شکست دهد و کاستاریکا نیز با خلق شگفتی با نتیجه 3 بر یک از سد اوروگوئه گذشت. کاستاریکا با خلق دومین شگفتی 6 امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد. ایتالیا 3 امتیازی باقی ماند. انگلیس نیز بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند و از دور مسابقات حذف شد. پیش از این تیم فوتبال اسپانیا نیز از دور مسابقات حذف شده بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب