امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40797 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر احسان ایرانمنش اعلام کرد؛

رویداد ره نشان در سه محور فناوری ، سیاست گذاری و رسانه دانشجویان را به چالش می کشد/ رویداد ره نشان مشتری محور است

دبیر اجرایی رویداد ره نشان گفت: رویداد ره نشان در سه محور فناوری ، سیاست گذاری و رسانه دانشجویان را به چالش می کشد و مخاطبین این محورها از دانشگاه های تهران و ایران هستند.
رویداد ره نشان در سه محور فناوری ، سیاست گذاری و رسانه دانشجویان را به چالش می کشد/ رویداد ره نشان مشتری محور است

به گزارش خبرایران، دکتر احسان ایرانمنش دبیر اجرایی رویداد ره نشان در مراسم پایانی نخستین رویداد ره‌نشان اظهارداشت : رویداد ره نشان با هدف کمک به دانشجویانی که ابهام به آینده و تخصص خود را داشته اند شکل گرفته و‌کمک می کند تا نسبت به آینده شناخت بیشتری داشته و حرفه تخصصی خود را با شناخت بیشتری ادامه دهند .

دکترایرانمنش تصریح کرد: این فرایند 3 ماهه کمک می کند تا تصمیم بهتری در حوزه تخصصی خود همراه با مربیان و داروان بگیرند ودرواقع این فرآیند مدل جدیدی از خودشناسی است که فراتر از تست کتبی کمک می کند تا فرد به صورت تجربی و عملی خود را بسنجد .

وی خاطرنشان کرد: رویداد ره نشان در سه محور فناوری ، سیاست گذاری و رسانه دانشجویان را به چالش می کشد و مخاطبین این محورها از دانشگاه های تهران و ایران هستند.

دبیر اجرایی رویداد ره نشان ابرازداشت : رویداد ره نشان در حوزه سیاست گزاری در 4 محور«خودرو»، «شبکه های اجتماعی »،«مسکن» و«انرژی » درحوزه «رسانه» در 2 محور«ساخت مستند» ،«عملیات رسانه ای» ودر حوزه «فناوری» در 6  محور «آب و محیط زیست»،«انرژی»، «حمل و نقل پیشرفته» ،«ICT» و«اقتصاد دیجیتال»،«نظامی و دفاعی» ،«سلامت» و«زیست فناوری» فعالیت می کند که به دانشجویان کمک می کند تا با مسائل کشوراشنا شوند و با انتخاب یک موضوع شروع آینده تخصصی خود را داشته باشند .

وی عنوان داشت : اساتید رویداد رهنشان از فارغالتحصیلان دانشگاه شریف و تهران هستند و سن مخاطبان بین ۲۰تا۲۴سال است . درواقع رویداد ره نشان مشتری محور است و دانشجویان می توانند سه ماه تابستان را در پروژه های واقعی کار کنند و مقدمه ی تشکیل تیم آینده خود را همراه با کسب درآمد داشته باشند .

دکترایرانمنش با اشاره به جایزه تیم های برگزیده هم تاکید کرد : اعتبار رایگان در گام دوم جشنواره و جایزه نقدی یک میلیون از هدایای این جشنواره به 4  تیم برنده است  و در جشنواره رهنشان در بخش سیاست گذاری ۴۵نفر ، در بخش رسانه ۸۵نفر و فناوری بیش از ۱۵۰نفر واجد شرکت و حضور در این جشنواره بودند.

بنابراین گزارش، نخستین رویداد ره ‌نشان به همت موسسه هدایت تخصصی رضوان و با همکاری موسسه حامی علوم انسانی، با معرفی برگزیدگان ، عصر روز جمعه 28 تیرماه 1398 به کار خود پایان داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب