امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40809 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با فصل تابستان انجام می شود؛

اجرای ویژه برنامه متنوع برای توانیابان و اعضای کانون محلات منطقه 15

خبرایران: چهارشنبه های معلولین همزمان با فصل تابستان در سالن نگارخانه فرهنگسرای خاوران منطقه 15 برپا شده است.
اجرای ویژه برنامه متنوع  برای توانیابان و اعضای کانون محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 ، اکبر مختاری معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به منظور ارتقای سلامت و مشارکت اجتماعی توانیابان با همکاری خانه سلامت محله اتابک، فرهنگسرای خاوران، شهرداری ناحیه دو و خانه های سلامت محلات برگزار می شود.

وی به تشریح برنامه های این جشنواره پرداخت و افزود: بازی های هیجانی و نشاط آور، ورک شاپ و نقاشی روی بوم ویژه علاقمندان و هنرمندان به نقاشی، مشاوره فردی توسط کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره حقوقی توسط کارشناس حقوقی از جمله برنامه های این جشنواره است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه خدمات سلانت محور شامل  غربالگری فشارخون، اسکن کف پا، معاینه چشم و بهداشت دهان و دندان نیز به این عزیزان ارائه می شود، افزود:  برپایی غرفه فروش صنایع دستی توسط هنرمندان معلول، آموزش نحوه کاشت گل و گیاه و  باغ شیشه ای همراه اجرای موسیقی سنتی زنده و دکلمه خوانی و  شعرخوانی توسط هنرمندان توان یاب از دیگر برنامه های اجرایی در این جشنواره است.

مختاری گفت: هدف از برپایی این مراسم، ارج نهادن به تجارب و توانایی های شهروندانی که با معلولیت های گوناگون دست و پنجه نرم می کنند.

شایان ذکر است؛  چهارشنبه های معلولین از ساعت 9 تا 11 تا 6 شهریور در سالن نگارخانه فرهنگسرای خاوران برپا است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب