امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40834 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ:

برای گذر از پیک بار تابستان، نیازمند همراهی همه مشترکان پایتخت هستیم

مهندس حسین صبوری با اشاره به همراهی مردم در مهار پیک تابستان گفت: ما برای گذر از پیک بار تابستان، نیازمند همراهی همه مشترکان پایتخت هستیم.
برای گذر از پیک بار تابستان، نیازمند همراهی همه مشترکان پایتخت هستیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مهندس حسین صبوری، مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه درحال حاضر 5/4 مشترک برق در پایتخت وجود دارد گفت: برای توسعه و نگهداری شبکه برق به منظور تامین برق پایدار و مطمئن  6هزار  پرسنل این شرکت شبانه روزی تلاش می کنند و در فصل گرما، مصرف افزایش پیدا می کند و در همین راستا این شرکت، به منظور کاهش مصرف برنامه‌ ریزی هایی در نظر گرفته و با اجرای این برنامه ها ، تا به امروز توانستیم پیک مصرف برق را مدیریت کنیم.
وی ادامه ‌داد: اگر مشترکان از میزان الگوی مصرف( در فصل تابستان ماهانه 300 کیلو وات ساعت) بالاتر مصرف کنند به عنوان مشترک پرمصرف شناخته می شوند و اگر مشترک نسبت به سال گذشته از این میزان مصرف کاهش داشته باشد، تشویق خواهد شد و خوشبختانه بیشتر مشترکان فهیم پایتخت، با رعایت صحیح الگوی مصرف  خوش مصرف بودهاند و ما در مسیر برق رسانی به شهروندان یاری کردند.
صبوری اظهار کرد: مردم همیشه ما را برای کاهش مصرف و عبور از شرایط سخت در زمان پیک همراهی کرده اند و اصحاب رسانه نیز بر روی فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به بهینه مصرف کردن تلاش می‌کنند و این شرکت قدران مردم فهیم پایتخت و اصحاب رسانه می باشد.
وی با اشاره به اینکه مشترکان با استفاده از روش‌های الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه های 1521، تار نمای شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران دیگر نیاز به مراجعه به مناطق برق را ندارند ، صرفه‌جویی در وقت هموطنان و کاهش هزینه را، از مزایای الکترونیکی شدن خدمات دانست و تصریح کرد: بیشتر خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می شود و این شرکت تمام سعی خود را برای آسایش شهروندان به کار می بندد.
حسین صبوری  گفت: از ابتدای مهرماه قبوض کاغذی جای خود را به قبوض الکترونیکی خواهد داد و ما از مشترکان عزیز خواهشمندیم به منظور ثبت  شماره تماس و اطلاعات به روز خود، از طریق 1*شناسه قبض به شماره پیامکی 10001521 اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ در سخن پایانی خود از مردم درخواست کرد در ساعات اوج  مصرف ساعت(12-16)و (20الی23) طی روزهای  گرم باقی مانده سال، همکاری لازم را مانند گذشته با این شرکت داشته باشند تا تمام هموطنان از نعمت انرژی برق بهره مند شوند.

صبوری با اشاره به هفته گرمی که گذشت، از همراهی مردم پایتخت تقدیر کرد و در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شریف تهران که با صبر و حوصله و همراهی خوب خود به این خدمتگزاران مجال دادند تا با فراغ بال و حوصله بتوانند شبکه برقی پایدار و مطمئن را در شهر تهران داشته باشیم، کمال تقدیر را دارم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب