امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4089 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌ها معرفی شد

بنا بر حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمد اللهیاری به سمت معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌ها منصوب شد.
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌ها معرفی شد

به گزارش خبر ایران، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی حکمی، محمد اللهیاری‌ فومنی را به سمت معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی منصوب کرد.
متن این حکم به شرح زیر است؛
«برادر گرامی، جناب آقای محمد اللهیاری‌ فومنی
با سلام؛
مأموریت اصلی نهاد کتابخانه‌ها که نهادی کاملاً فرهنگی است، گسترش کمی و کیفی کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی در عموم مردم است.
توجه به نظرات ارزشمند کتابداران، کارشناسان، اهل فرهنگ و ادب، مدیران با سابقه، ناشران و دیگران دست‌اندرکاران مسائل کتاب و کتابخوانی شرط لازم برنامه‌ریزی و فعالیت در این حوزه به حساب می‌آید.
لذا با توجه به تعهد، تجربه، روحیه تعامل و التزام به کار مبتنی بر مطالعه و تحقیق که در شما سراغ دارم به موجب این حکم به معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی منصوب می‌شوید.
از خداوند متعال سلامت، سعادت و موفقیت شما را خواستارم.
و من الله توفیق
علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»

اللهیاری پیش از این مدیرکل امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر پنج دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و معاون امور نمایشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران بوده است.
همچنین وی معاون فرهنگی اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مسئول دبیرخانه دائمی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و مسئولیت مشاور امور فرهنگی در دوره معاونت سیدعباس صالحی را عهده‌دار بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب