امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4090 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم کوتاه بهمن

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم کوتاه فرهنگسرای بهمن تا ۲۰ تیر سال جاری تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم کوتاه بهمن

به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بهمن اعلام کرد به دلیل استقبال بی‌نظیر فیلمسازان از دومین دوره جشنواره و درخواست آنها مبنی بر آماده‌سازی تولیدات خود، مهلت دریافت آثار که قرار بود 30 خرداد به پایان رسد تا 20 تیرماه 93 تمدید شد.
جشنواره فیلم کوتاه بهمن در بخش مسابقه پذیرای آثاری است که با موضوع سبک زندگی اسلامی، ایرانی و با محور های تحکیم بنیان خانواده، اخلاق، سلامت و آسیب های اجتماعی و با شعار مهربانی تولید شده‌اند.  
همچنین بخش ویژه جشنواره (کلام پیشوا) به فیلم‌هایی اختصاص دارد که موضوع محوری آنها بر شعار سال 93 که مقام معظم رهبری فرمودند (اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی) استوار است.
براین اساس متقاضیان شرکت در جشنواره باید اثر خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره تا تاریخ 20تیرماه93 به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، انتهای اتوبان نواب صفوی، میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، معاونت آفرینش و اجرا، صندوق پستی1811843643 ارسال نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 0215530413-02155304138 تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب