امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40903 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور نماینده مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

نشست داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات دهگانه منطقه 10

خبرایران: در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها نشستی با حضور علی رضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی، حجت نظری و افشین حبیب زاده اعضای شورای اسلامی شهر تهران، حسین بحیرائی شهردار منطقه و داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات دهگانه برگزار شد.
نشست داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات دهگانه منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، حسین بحیرائی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: فعالیت شورایاری ها به منظور دستیابی به اهداف والای مدیریت شهری مستلزم فراهم سازی زمینه مشارکت شهروندان است.

بحیرائی در نشست با نامزدهای انتخابات شورایاری ها اظهار داشت: شهرداری با تمام توان و ظرفیت خود در تلاش است تا بتواند فضای مناسبی را برای رقابت در میان داوطلبان رقم بزند و از آن ها خواست تا در قبل و حین برگزاری انتخابات، اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایند و به قوانین احترام بگذارند.

وی با اشاره به این که 409 نفر در این منطقه به عنوان کاندیدا صلاحیتشان احراز شده است بیان کرد: امیدواریم با حضور آگاهانه و مشارکت خردمندانه شهروندان در این انتخابات، افراد اصلح برگزیده شوند تا بتوانند با شناسایی نیازها و مطالبات شهروندان محله خود وظایف محوله را به نحو احسن به سرانجام برسانند و مدیریت شهری را در تحقق برنامه ها، اهداف و روند اداره امور شهر یاری نمایند.

وی ضمن تقدیر از شورایاران اسبق محلات منطقه گفت: جایگاه شورایاری ها به عنوان یکی از نمادهای مشارکت در جامعه حائز اهمیت است و منتخبان این انتخابات باید زمینه مشارکت، همدلی، همکاری و همفکری شهروندان را برای شناسایی کمبودها، نقاط ضعف و قوت محله فراهم نمایند تا شاهد تغییرات اساسی و جامع در محلات سطح منطقه باشیم.

علی رضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی، حجت نظری و افشین حبیب زاده اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز به اهمیت مشارکت شهروندان در این دوره از انتخابات تاکید کردند و اظهار داشتند: امیدواریم در این دوره از انتخابات با حضور چشمگیر شهروندان رو به رو باشیم و منتخبان نیز با برطرف نمودن نیازها و مطالبات شهروندان قدردان حضور آن ها باشند و در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان منطقه کوشا باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب