امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40904 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای تردد روان بزرگراه های جنوب شرق تهران انجام می شود؛

آغاز عملیات تعریض پل بسیح در سه راه افسریه منطقه 15

خبرایران: عملیات تعریض لوپ شماره 4 پل بسیج به منظور ایجاد تردد روان و بازگشایی گره ترافیکی محور بزرگراه های امام رضا(ع) و خاوران آغاز شد.
آغاز عملیات تعریض پل بسیح در سه راه افسریه منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردا منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا(ع) بر روی پل بسیج،  در ساعات اوج تردد شاهد ترافیک سنگین و کندی حرکت در این پل می شویم.

محمدی افزود: این تقاطع عرض 8 متر دارد که به دلیل عرض کم، قابلیت کشش حجم ترافیک عبوری را ندارد و موجب افزایش طول صف ترافیک در این محدوده می شود.

وی با اشاره به اینکه تعریض این محور از چند سال گذشته مورد درخواست پلیس راهور بود افزود: در این راستا با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور پلیس راهور پروژه‌ تعریض لوپ شمالی(شماره 4)  تقاطع غیرهمسطح پل بسیج در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه اضافه کرد: اکنون عملیات اجرایی تعریض لوپ 4 پل بسیج  با اصلاح هندسی و استقرار قطعات بتنی در سمت شمال به جنوب لوپ، انجام می شود و در ادامه با تأمین شعاع گردش مناسب برای خودروها به میزان 1/2 متر به عرض سواره رو این لوپ اضافه شود.

شهردار منطقه افزود: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است و امیدوارم در کمتر از دو ماه به اتمام برسد.

شایان ذکر است؛ طول عملیات اجرایی بالغ بر 500 متر بوده که شامل عملیات تخریب، خاکبرداری، قلوه ریزی، اجرای جدول و بتن ریزی است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب