خبرایران : سلسله رویدادهای مدیریت دانش همراه اول که دور نخست آن زمستان سال گذشته با تأکید بر حوزههای دانشی فنی و دور دوم آن نیز با رویکرد تحول دیجیتال برگزار شد، در دور سوم به «حوزههای تجاری» اختصاص یافت.
همراه اول بهعنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی، همواره توجه ویژه به موضوع مدیریت دانش بهعنوان جزیی از اهداف استراتژیک خود دارد و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که خروج شرکتهای تامینکننده را در پی داشته، لزوم تبیین جایگاه مدیریت دانش و کارکردهای آن در شرکت را در اولویت خود قرار داده است.