امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40941 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 19 به صورت نمادین اولین رأی الکترونیکی انتخابات شورایاری ها را ثبت کرد

خبرایران: مانور پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات منطقه 19 با حضور علی توکلی شهردار منطقه در ساختمان ستادی این منطقه برگزار شد.
شهردار منطقه 19 به صورت نمادین اولین رأی الکترونیکی انتخابات شورایاری ها را ثبت کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، توکلی با حضور در محل برگزاری مانور پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات منطقه ضمن بازدید از فرایند انتخابات الکترونیکی اولین رأی الکترونیکی انتخابات شورایاری ها را به صورت نمادین ثبت کرد.

گفتنی است اداره آموزش منطقه طی چهار روز با وجود 73 شعبه اخذ رأی و به ازای هر شعبه به 4 نفر آموزش داده که در مجموع 292 نفر در این خصوص آموزش دیدند. ضمن اینکه 35 نفر به عنوان نیروی ذخیره از این آموزش ها بهره مند شدند.

شایان ذکر است معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری این منطقه نیز دو دستگاه احراز هویت و چهار دستگاه صندوق رای را برای این مانورپیکربندی و راه اندازی کرد، همچنین 16 نفر سرگروه پشتیبانی فنی برای روزهای پنج شنبه و جمعه آموزش دیده اند.

در راستای آمادگی کارکنان شهرداری این منطقه برای اجرای هرچه باشکوه تر فرآیند برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات منطقه 19 نحوه کار با صندوق الکترونیکی انتخابات به آنها به صورت عملی آموزش داده شد.

بر اسا س این گزارش 300 نفر از کارکنان جزء عوامل اجرایی ، 100 نفر ناظر ، 73 نفر رئیس شعب و  300 نفر به عنوان پشتیبان و لجستیک در اجرای انتخابات شورایاری های محلات منطقه 19 حاضر هستند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب