به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه19، محمد مهدی گندمی با بیان این خبر گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه، عملیات تراش، روکش و پخش آسفالت به میزان 6 هزار و 500 مترمربع  از معابر محدوده منطقه19 اجرا شد.

مهندس محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی منطقه افزود: در همین راستا عملیات مکانیزه روکش آسفالت به میزان 225 تن درخیابان نصیرزاده،335 تن در خیابان میثاق جنوبی کوچه 34 مقابل سرای محله خانی آباد جنوبی نیز انجام شد.

همچنین عملیات لکه گیری در خیابان های علی محمدی، ماهان، سهیل، عبدی و اغلب معابر محله های خانی آباد شمالی، خانی آباد نو، عبدل آباد، دولتخواه، اسماعیل آباد و شهید کاظمی با پخش 440 تن آسفالت اجرا شده است.

گندمی درباره سایر اقدامات این معاونت در راستای بهسازی و مرمت در معابر منطقه خاطر نشان کرد: عملیات مرمت و نگهداشت پیاده روها، انهار و جداول به میزان 100 متر طول در خیابان های سهیل و مهر آور ناحیه سه انجام شده است.

وی همچنین نسبت به عملیات مقاوم سازی، ترمیم و بازسازی ساختمان اسکان کارگری ناحیه سه در راستای نگهداشت اماکن سرمایه ای شهرداری منطقه نیز تأکید کرد