امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40987 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی مانیتورهای جدید وضوح بالای سامسونگ/ مانیتورهایی برای کاربردهای متنوع

خبرایران : سامسونگ در اولین روزهای فروردین ماه امسال از سری‌ جدید مانیتورهای با وضوح بالای خود رونمایی کرد.
معرفی مانیتورهای جدید وضوح بالای سامسونگ/ مانیتورهایی برای کاربردهای متنوع

سامسونگ در اولین روزهای فروردین ماه امسال از سری‌ جدید مانیتورهای با وضوح بالای خود رونمایی کرد. این مانیتورها تازه‌ترین راهکار‌ سامسونگ برای پاسخگویی به نیازهای کاربران اداری و خانگی است که می‌توانند به کمک کیفیت تصویر فوق‌العاده و طراحی راحت و ارگونومیک چالش‌های پیش‌روی خود را پشت سر بگذارند.

مانیتورهای جدید با وضوح بالای سامسونگ در سه سری S8  (۲۷ و ۳۲ اینچ)، S7 (۲۷ و ۳۲ اینچ) و S6 (۲۴، ۲۷، ۳۲ و ۳۴ اینچ) طراحی و عرضه شده‌اند.

همه این مدل‌ها بیش از یک میلیارد رنگ طبیعی و زنده را نمایش می‌دهند و به فناوری HDR10 مجهز هستند. وضوح تصویر بالا به همراه زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای مانیتورها باعث شده تا تجربه بصری گسترده‌ای به بینندگان ارائه شود و تماشای تصاویر از هر زاویه‌ای باکیفیت باشد.

تقاضاها برای داشتن مانیتورهای با وضوح تصویر بالا هر روز بیشتر می‌شود و کاربران برای انجام کارهای متنوع خود به این مانیتورها نیاز دارند. سامسونگ با هدف برآورده کردن این نیازها قصد دارد تا محصولات جدیدی را به بازار عرضه کند و رهبری خود را در بازار جهانی مانیتور ادامه دهد.

هایسونگ‌ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای تجاری سامسونگ می‌گوید: «مانیتورهای با وضوح بالای سامسونگ، کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد و قادر است تا عملکرد پیشرفته‌ای را ارائه دهد. این مانیتورها در عین حال از طراحی سازگار با محیط زیست برخوردار است و راحتی هر چه بیشتر کاربر را تضمین می‌کند».

مانیتورهای جدید سامسونگ، اولین مانیتورهایی هستند که موفق شدند تاییدیه مراقبت چشم (Eye Care) را از موسسه TUV Rheinland دریافت کنند. علاوه بر این، فناوری Adaptive Picture به شکل هوشمندانه تنظیمات مربوط به روشنایی و رنگ‌ تصاویر را با توجه به شرایط نور اتاق بهینه‌سازی می‌کند تا بهترین کیفیت ممکن ارائه شود.

این قابلیت‌ها کمک می‌کند تا تجربه بصری راحت‌تر و بدون چالشی برای کاربران خلق شود و حتی پس از چند ساعت کار متوالی و خیره شدن به نمایشگر هم امکان بروز خستگی چشم کاهش بیابد. همچنین حالت Eye Saver  برای کاهش نور آبی تصاویر و قابلیت Flicker Free به منظور کاهش نور پس زمینه و لرزش تصاویر در مانیتورهای سری جدید سامسونگ طراحی شده تا تمام سعی و تلاش‌ها برای محافظت بیشتر از چشم کاربران انجام شود.

مانیتورهای سری جدید وضوح بالای سامسونگ به قابلیت Eco Saving Plus مجهز است که با تنظیم خودکار نقاط تاریک و سیاه، ضمن حفظ کیفیت تصاویر، میزان مصرف برق را تا ۱۰ درصد کاهش می‌دهد.

 

سری S8: کیفیت عالی تصاویر و طراحی ارگونومیک

مانیتورهای سری S8 سامسونگ از قابلیت‌هایی برخوردار است که آنها را به یک محصول خاص برای کاربردهای حرفه‌ای و کاربران خلاق تبدیل کرده است. این مدل از مانیتورها با کیفیت تصویر UHD (وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰) و پشتیبانی ۹۹ درصدی از طیف رنگی sRGB تجربه چشم‌نواز و زنده‌ای از تصاویر را نمایش می‌دهد.

مانیتورهای S8 از طریق کابل USB-C می‌توانند با سرعت ۱۰ گیگابایت بر ثانیه داده‌ها و اطلاعات کاربران را منتقل کنند. مدل ۲۷ اینچی S80UA  نیز از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند که برای شارژ گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها کاربرد زیادی دارد.

این مانیتورها به شکل مینیمال و با کمترین حاشیه در کناره‌ها طراحی شده تا تمرکز کاربران بر روی تصاویر پخش شده جلب شود و علاوه بر این امکان قرار دادن دو مانیتور در کنار هم فراهم شود. پایه باریک و کم عمق فلزی مانیتورها هم کمترین فضا را روی میزهای کاری اشغال می‌کند تا کاربران از این نظر با کمترین چالش روبرو شوند.

 

سری S7 و S6 : مینیمال و بدون حاشیه

سری S7 مانیتورهای با وضوح بالای سامسونگ، در ابعاد ۲۷ و ۳۲ اینچ طراح شده و همچون سری S8 از وضوح تصویر UHD بهره می‌برد. این مانیتورها با زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و طیف رنگی گسترده می‌تواند تجربه‌ بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد. مانیتورهای سری S7 تقریبا بدون حاشیه هستند و تمامی حواس کاربران را به تصاویر متمرکز می‌کنند.

سری S6 اما با ابعاد متنوع ۲۴، ۲۷، ۳۲ و ۳۴ اینچ طراحی شده و کیفیت تصویر QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) را ارائه می‌دهد. این سری از مانیتورها با پشتیبانی از قابلیت‌های PBP و PIP کاربران را در انجام همزمان چندین کار مختلف کمک می‌کنند.

 مدل ۳۴ اینچی این مانیتورها به نام S65UA از طراحی خمیده با انحنای 1000R (شعاع یک متر) بهره می‌برد که می‌تواند نسبت تصویر 21:9 را به نمایش بگذارد. این مدل از مانیتورهای سری S6 همچنین وضوح تصویر UWQHD (۳۴۴۰ در ۱۴۴۰) را نمایش می‌دهد.

 مانیتورهای سری S6 قابلیت‌ تنظیم ارتفاع و چرخش صفحه نمایش را دارد و کاربران می‌توانند براساس نوع کار خود صفحه نمایش را در دو حالت افقی یا عمودی قرار دهند و با آن کار کنند.

 مجموع این قابلیت‌ها باعث شده تا مانیتورهای سری ۲۰۲۱ وضوح بالای سامسونگ به کمک مدل‌های متنوع و قابلیت‌های پیشرفته به محصولی کارآمد و کاربردی برای نیازهای اداری و خانگی تبدیل شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب