امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41061 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی اعضای کمیته انتخاب سومین جشنواره «نوایش»

خبرایران: طی احکامی جداگانه از سوی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش ، اعضای کمیته انتخاب سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی « نوایش» معرفی شدند.
معرفی اعضای کمیته انتخاب سومین جشنواره «نوایش»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ در متن حکم آمده است : جشنواره نوایش فرصتی فراهم آورده است تا نقش و اهمیت نمایش های کوتاه رادیویی بیش از پیش نمایان شود.

در این مسیر ، انصاف و عدالت در داوری آثار حساسیت بیشتری پیدا می کند.

لذا نظر به تجربه و تعهد جنابعالی ، بدینوسیله به عنوان عضو هیأت انتخاب سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی " نوایش " منصوب می شوید.

بر اساس این احکام ، مینوجبارزاده ، حمید رضا پورعلی محمد و امین رهبر به عنوان اعضای کمیته انتخاب انتخاب شدند  تا به بررسی آثار سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی " نوایش " بپردازند .

به گزارش دبیرخانه جشنواره با توجه به استقبال صورت گرفته ، امکان تمدید و مهلت دریافت آثار فراهم نیست و کمیته انتخاب آثار از روز 12 مرداد ماه بازشنوایی آثار را شروع خواهد کرد و اسامی راه یافتگان به مرحله داوری نهایی از روز بیستم مرداد در سایت رادیو نمایش اعلام خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب