امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41088 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بیمه آرمان مطرح کرد؛

تحول دیجیتال باعث تفاوت بیمه نامه افراد خواهد شد

خبرایران: مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به تاثیر تحول دیجیتال بر صنایع مالی از جمله صنعت بیمه گفت: تحول دیجیتال باعث متفاوت شدن بیمه نامه هر فرد نسبت به دیگری خواهد شد.
تحول دیجیتال باعث تفاوت بیمه نامه افراد خواهد شد
به گزارش خبرایران، کامبیز پیکارجو، مدیرعامل بیمه آرمان صبح امروز (چهارشنبه) و در مراسم تجلیل از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه در سخنانی با بیان این مطلب افزود: توسعه یافتگی فرهنگی در هر صنعتی دستمایه تولید و پالایش خبر و تحلیل توسط خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه امروز در عصر دیجیتال هستیم و نسل بعد در عصر فرادیجیتال زندگی خواهد کرد، افزود: سال ١٤٠٥ سال ورود نسل فرادیجیتال به خصوص در صنعت مالی خواهد بود. در این فضا دیگر بیمه نامه ها مانند امروز صادر نخواهد شد و تحول دیجیتال باعث می‌شود تا بیمه نامه هر فرد با دیگری متفاوت شود.

پیکارجو بخش تحقیق و توسعه و روابط عمومی را دو رکن بی بدیل صنعت بیمه خواند که باعث رشد نسل آینده و انتقال مفاهیم به آن خواهند شد.

مدیرعامل بیمه آرمان خاطرنشان کرد که در سال های اخیر سطح تحلیل رسانه ها در بیمه بسیار متفاوت تر از قبل شده و شاهد رنسانسی در این زمینه هستیم.

علیرضا بیانیان رییس هیات مدیره شرکت بیمه آرمان نیز در این مراسم گفت: نقد خوب است اما تخریب خوب نیست؛ کریم همتی در طول سال های فعالیت خود تلاش کرد تا به نقد و اطلاع رسانی درست کمک کند.

وی افزود: وقتی رشد اقتصادی از رشد فرهنگی بیشتر شود، نتیجه آن افزایش رانت و فساد می شود. در نتیجه نقش رسانه‌ها به عنوان فرهنگ سازان بسیار با اهمیت‌تر است.

کریم همتی سال‌ها در بیمه مرکزی و بیمه آرمان به عنوان مسئول روابط عمومی فعالیت کرده است. همچنین مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه و خبرنگاران رسانه های مختلف در این مراسم حضور داشتند؛ در پایان این مراسم از کریم همتی به پاس سال ها فعالیت در صنعت بیمه تجلیل شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب