امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41110 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به بهانه اکران فیلم «مرد ایرلندی»در جشنواره فیلم نیویورک؛

رونمایی از فیلم جدید اسکورسیزی با بازی پاچینو و دنیرو

فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» بانام «ایرلندی» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد، جشنواره فیلم نیویورک از ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر برگزار خواهد شد.
رونمایی از فیلم جدید اسکورسیزی با بازی پاچینو و دنیرو

به گزارش خبرایران، فیلم جدید "مارتین اسکورسیزی" با نام "ایرلندی" به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد، جشنواره فیلم نیویورک از ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر برگزار خواهد شد.

ایرلندی هفتمین همکاری دنیرو با اسکورسیزی بوده که در سال آینده میلادی اکران می‌شود. این فیلم اخبار و حاشیه‌های متنوعی را به دنبال داشته است. در خلاصه داستان ایرلندی آمده است: «فرانک شیرن» ادعا می کند که با دار و دسته بافالینو در ارتباط است و «جیمی هوفا» را کشته است.

همکاری پاچینو و دنیرو همواره برای تمامی هواداران سینما جالب بوده و هست. این دو پیش از در فیلم‌های موفقی همچون پدرخوانده و مخمصه همکاری مشترک داشته‌اند.

این فیلم در ژانر جنایی یکی از مهم‌ترین اتفاقات سینمایی سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود. باید دید که اسکورسیزی چه زمانی را برای انتشار این اثر انتخاب می‌کند. در این فیلم با استفاده از تکنیک‌های مدرن جلوه‌های ویژه دنیرو به جوانی خود باز می گردد.

علاوه بر دنیرو و پاچینو، بازیگرانی همچون بابی کاناوله، جو پشی، جسی پلمونس، آنا پاکوین، هاروی کایتل، استیون گراهام، ری رومانو، کاترین ناردوچی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب