امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41155 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طى احكامى از سوى دبير سى و دومين جشنواره فيلم كودک؛

اعضاء شوراى برنامه ريزى محتوايى المپياد فيلمسازى معرفى شدند

عليرضا تابش طى احكامى اعضاء شوراى برنامه ريزى محتوايى المپياد فيلمسازى نوجوانان را منصوب كرد.
اعضاء شوراى برنامه ريزى محتوايى المپياد فيلمسازى معرفى شدند

به گزارش خبرایران از ستاد اطلاع رسانى سى و دومين جشنواره بين المللى فيلم هاى كودكان و نوجوانان، عليرضا تابش دبير اين دوره از جشنواره طى احكامى جداگانه ٦ عضو شوراى برنامه ريزى محتوايى المپياد فيلمسازى نوجوانان را برگزيد.

بنا بر اين احكام سعید پوراسماعیلی، وحید گلستان، داود ضامنی، محمدرضا کریمی صارمی، سهیلا عسکری و حسین شیخ الاسلامی، بعنوان اعضاء شوراى برنامه ريزى محتوايى المپياد فيلمسازى نوجوانان معرفى شدند.

در متن حكم عليرضا تابش، دبير جشنواره آمده؛

«نظر به سوابق، تجربیات و تخصص سرکارعالی/جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای برنامه ریزی محتوایی» سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منصوب می شوید.

این المپیاد رویداد مهمی است که علاوه بر شناسایی، کشف و پرورش تعدادی از نوجوانان خلاق و علاقه مند به سینما در کشور، زمینه انتقال تجربه و ارائه آموزش های کاربردی به آنها را فراهم کرده و بستر رویش نسل جدیدی از فیلمسازان آینده کشور را فراهم خواهد کرد.

امید است با توجه به مراتب تعهد و سوابقی که در این حوزه از سرکارعالی/جنابعالی بر جای مانده است و با بهره گیری از دانش تخصصی و توانمندی های موجود، گام های موثری در مسیر رشد و اعتلای سینمای کودک و نوجوان در ایران برداشته و در انجام وظایف محوله مشمول عنایت حضرت حق باشید.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب