امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41159 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک اعلام کرد؛

شهرداری آماده اجاره و حفظ باغات اوقافی است

خبرایران: شهرداری منطقه یک آماده است باغات اوقافی شمال تهران را با موافقت اداره اوقاف اجاره و به عنوان بوستان محلی در اختیار شهروندان قرار دهد.
شهرداری آماده اجاره و حفظ باغات اوقافی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید حمید موسوی شهرداری این منطقه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری " شهرستان شمیرانات "  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: 86 متر مربع سرانه فضای سبز جنگل ها و 34 متر مربع سرانه فضای سبز محدوده خدماتی منطقه یک است اما این محدوده عمدتا در اختیار شهروندان نیست و 12 درصد از 26 درصد فضای سبز منطقه در اختیار باغ های خصوصی و مالکین است .

وی از اداره اوقاف و دستگاه های دولتی خواست که از انتقال و اجاره باغات به اشخاص جلوگیری کنند و شهرداری آمادگی دارد مبلغ اجاره را پرداخت و این باغات را تبدیل به بوستان های محلی کند.

شهردار منطقه یک افزود: موسوی باغ اراج را نمونه این نوع فضاها دانست و گفت: در مذاکره هستیم تا با همکاری اداره اوقاف این باغ به طور کامل بعنوان بوستان محلی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب