امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41161 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر خبر داد؛

ارائه تسهیلات خُرد به مشتریان با اجرای طرح «شکوه شهر»

خبرایران: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از ارائه تسهیلات خرد به مشتریان این بانک خبر داد و گفت:به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و تسهیل در بهره مندی از خدمات بانکی،تسهیلات خرد در این بانک پرداخت میشود.
ارائه تسهیلات خُرد به مشتریان با اجرای طرح «شکوه شهر»
به گزارش خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک در راستای استراتژی نفوذ در بازار و توسعه محصول و همچنین افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و کمک به اقتصاد کشور، خدمتی جدید را با عنوان طرح " شکوه شهر" اجرایی کرده است که در قالب این طرح، تسهیلات خرد به مشتریان ارائه می شود.

وی با اشاره به ویژگی های این طرح خاطر نشان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات می بایست نسبت به افتتاح حساب جاری یا سپرده گذاری در بانک شهر به میزان حداقل ۲۰ میلیون ریال اقدام کنند و پس از مدتی از تسهیلات این طرح بهره مند شوند.

طاهری افزود: با اجرای این طرح، به مشتریان تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه با استفاده از کارت اعتباری پرداخت می شود. وی با بیان مزایای ارائه تسهیلات خرد اظهار کرد: این نوع تسهیلات، علاوه بر جذب و افزایش منابع ارزان و کاهش قیمت تمام شده پول، به دلیل پایین بودن ریسک نکول ، موجب بالا رفتن نرخ گردش تسهیلات شده و سهم مصارف خرد را به نسبت مصارف کل بانک افزایش می دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب