امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41163 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در نخستین دوره آموزشی نوآوری و کارآفرینی انجام می شود؛

آموزش 180 جوان فعال کارآفرین با اصول کارآفرینی در محلات منطقه 15

خبرایران: نخستین دوره آموزشی نوآوری و کارآفرینی با هدف ترویج نوآوری و کارآفرینی برای 180 جوان فعال منطقه 15 در حال برگزاری است.
آموزش 180 جوان فعال کارآفرین با اصول کارآفرینی در محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبرمختاری معاون فرهنگی و اجتماعی  با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی و با هدف آشنایی با اصول نوآوری و کارآفرینی، ترویج خلاقیت، ایده‌پردازی، نوآوری و کارآفرینی؛ از 30 تیر در سرای محلات آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

وی به تشریح سرفصل های این کارگاه‌های آموزشی پرداخت و گفت:  مهارت‌های عام خلاقیت، ارتقای توانایی در خلاقیت و ایده‌پردازی برای رسیدن به نوارزش‌آفرینی، تفکر و اندیشه‌ورزی، خلاقیت و ایده‌پردازی (آشنایی با انواع خلاقیت علمی، فناورانه، صنعتی و ...)، ارتباط مؤثر، فنون مذاکره، تکنیک فروش، آشنایی با تدوین کسب و کارجرأت‌ورزی، مدیریت زمان و تکنیک‌های خلاقیت  سرفصل‌های اصلی این برنامه است.

مختاری با اشاره به اینکه این کلاس آموزشی رایگان در سراهای محله مشیریه، رضویه، مظاهری، مطهری، ابوذر، شوش، افسریه شمالی و جنوبی در حال انجام است افزود: در پایان گواهینامه تایید شده جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ابراز امیدواری کرد این دوره ها تداوم داشته و در آینده نیز شاهد برگزاری هرچه گسترده تر دوره های سازنده به ویژه برای جوانان منطقه باشیم.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب