امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41168 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشارکت 5 هزار خانوار محله های جنوب شهر تهران در تفکیک پسماند از مبدأ

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از ارائه آموزش بازیافت به 5485 هزار خانوار منطقه در راستای حفظ محیط زیست و تفکیک پسماند از مبداء خبر داد.
مشارکت 5 هزار خانوار محله های جنوب شهر تهران در تفکیک پسماند از مبدأ

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اعلام مطلب فوق افزود: اداره بازیافت منطقه به ارائه آموزش به  766 نفر در مراکز مذهبی و مسجد، 124 نفر در مراکز بهداشتی و درمانی و به 2653 نفر در مهدکودک ها و سرای محلات اقدام کرد است.

به گفته وی 298 عدد مخازن و کارتن پلاست مخصوص پسماند خشک بین خانوارها، مراکز تجاری، اصناف و هزار و 500 کیلوگرم کیسه های مخصوص پسماند خشک بین خانوارها، مراکز آموزشی توزیع شد.

رباطی با اشاره به ترویج و آموزش تفکیک از مبدأ علاوه بر مراکز عمومی و آموزش در ساختمان های وابسته به شهرداری این منطقه نیز با آموزش به هزارو 328  نیروهای خدماتی و پرسنل شهرداری ،آتش نشانی، ساختمان میادین، ایستگاه های مترو و ... با توزیع 455 عدد مخزن و کارتن پلاست مخصوص جمع آوری پسماند خشک همراه بود.

شایان ذکر است میزان جمع آوری روزانه پسماند خشک از بافت مسکونی ، تجاری و فضاهای آموزشی و اداره ها در محدوده این منطقه 18 تن است که نماینگر مشارکت شهروندان ساکن در محله های این منطقه در اجرای این طرح  و افزایش میزان تناژ پسماند های خشک در این منطقه اشاره کرد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب