امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41188 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

10 مرداد ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما؛

جشنواره سالیانه «دیمارک» برگزار شد/ اینستاگرام توسط ما محبوب ، معروف و به وجود آمد

نخستین همایش سالیانه «دیمارک» روز پنجشنبه 10 مردادماه 1398 با حضورو سخنرانی مدیران ارشدی حوزه دیجیتال مارکتینگ و اصحاب رسانه توسط مرکز سمینارهای کسب وکار ماهان در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
جشنواره سالیانه «دیمارک» برگزار شد/ اینستاگرام توسط ما محبوب ، معروف و به وجود آمد

به گزارش خبرایران، نخستین همایش سالیانه «دیمارک» روز پنجشنبه 10 مردادماه 1398 با حضورو سخنرانی مدیران ارشدی چون:«شاهین آرپناهی»، مدیرکل ارتباطات همراه اول، «مهرداد شاملو»، مدیرکل ورزش سه، «فرزاد مقدم»، دبیر علمی همایش و استاد مدرسه کسب و کار ماهان، «حمیدرضا محمودی»، مدیرعامل فست کلیک، «علیرضا بیطرفان»، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی نوند، «عادل طالبی»، استراتژیست کسب‌وکارهای آنلاین، «سعید صادقی»، مدیر ارشد عملیات تپسل، «پیمان فخاریان»، مدیرعامل یکتانت، «محمد ابوالحسنی»، تهیه کننده دیرین دیرین، «امیر موسوی»، مدیرعامل آرشیومد، «امیرمهدی سادات اعلائی»، مدیر هلدینگ راز زندگی، «حسین کلهر»، مجری صدا و سیما و «بهزاد حسین عباسی»، مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ و اصحاب رسانه توسط مرکز سمینارهای کسب وکار ماهان در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

بنابراین گزارش،همایش سالیانه «دیمارک» روزپنجشنبه 10 مرداد 1398 با حضور مدیران کسب‌وکارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ به همراه 2  پنل تخصصی تحت عنوان پنل «اینفلوئنسرها» و پنل «کسب و کارهای موفق» در محل برگزاری همایش‌های صدا و سیما از ساعت ۸ الی ۱۸ برگزارشد.

پنل تخصصی اول توسط آرش سُروری اجرا شد، «رضا نایبی»، مدیر آموزشگاه تاک با ما، «روح الله عموحسینی» مدیر برند عمو روحی، «محمد لقمانیان»، صاحب برند لقمه شو، «شیرین مقدم»، اینفلوئنسر برند زیبایی و «نازنین برومند»، فعال گردشگری به بیان تجربیات خود در این زمینه پرداختند.

 

نایبی: اینستاگرام را محبوب و معروف کرده ایم و اگر ما نبودیم اینستاگرام هم وجود نداشت

رضا نایبی مدیرآموزشگاه تاک با ما درخصوص کلمه اینفلوئنسراظهارداشت: «تالک با ما» را ۷ سال است که را راه اندازی کردم و تمرکز خود را بر همین بخش گذاشته ام و مخاطبین من تمام کسانی هستند که می خواهند زبان انگلیسی یاد بگیرند.

مدیرآموزشگاه تاک با ما راز موفقیت در فضای مجازی را تمرکز بر روی هدفی دانست که دنبال می کنید و در توضیح کلمه اینفلوئنسر ابرازداشت: این ما هستیم که اینستاگرام را محبوب و معروف کرده ایم و اگر ما نبودیم اینستاگرام هم وجود نداشت.

 

مقدم: از آشنایی با سئو تا مدیا پلنینگ

فرزاد مقدم، دبیرعلمی همایش دیمارک در بخش دیگری از برنامه، درباره دوره‌های دیجیتال مارکتینگ این موسسه توضیحاتی ارائه داد که از آشنایی با سئو تا مدیا پلنینگ را شامل می‌شود و از علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها خواست تا در صورت تمایل از طریق راه‌های ارتباطی با موسسه ماهان در ارتباط باشند.

 

قریب: نسل پول در گذر زمان درحال دگردیسی و تحول است

حسین قریب مدیرعامل سیتِکس در بخش دیگری از برنامه درباره ارزهای دیجیتال و تفاوت آن با پول گفت: پول در طول تاریخ وسیله‌ای برای انتقال ارزش بوده و مفهوم پول بسته‌ای برای انتقال ارزش است که یک شاخصه بسیار مهم دارد و باید از سوی دو نفر یا چند نفر مورد پذیرش قرار گیرد. در طول تاریخ، پول به شکل و شمایل مختلفی وجود داشته است. بنابراین جنس پول مهم نیست و توافقی که آن جمع برای انتقال ارزش با هم می‌کنند دارای اهمیت است.

وی افزود: نسل پول در گذر زمان درحال دگردیسی و تحول است. بطوریکه، نسل اول پول ، پول‌های فیزیکی هستند که بصورت اسکناس و وجه نقد داد و ستد می‌شوند و نیازمند حضور فیزیکی فرد در محل معامله است.

مدیرعامل سیتکس افزود: نسل دوم پول، پول‌های الکترونیکی هستند که پرداخت‌های الکترونیکی مانند کارت به کارت کردن و پرداخت قبوض با همراه بانک وعابربانک‌ها را دربر می‌گیرند و نسل سوم پول‌های دیجیتال یا رمزارزها هستند که با یک امنیت بسیار بالا در سطح بین المللی مبادله می‌شوند.

قریب درخصوص اینکه چرا ارزهای دیجیتال برای مردم دنیا مهم شده‌اند در ادامه اظهار کرد: هر چیزی که باعث اشتراک بیشتر مردم دنیا با یکدیگر شده و روند برقراری تعاملات را بهبود ببخشد محبوب‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: جای زبان مشترک مالی در مبادلات بین المللی همیشه خالی بوده است و ارزهای دیجیتال زبان مردم تمام دنیا است و تحت مالکیت هیچ حاکمیتی نیست و به عنوان نقطه عطفی برای تمام مردم دنیا محسوب می‌شود و این بستر این امکان را برای افراد فراهم کرده است که فرد با هر شخصی بدون واسطه و محدودیت مبادله انجام دهد. همچنین، انسانها در حال مهاجرت به دنیای دیجیتال هستند و ارزهای دیجیتال با امنیت بسیار بالای خود ابزارهای این مهاجرت را فراهم کرده‌اند.

مدیرعامل سیتکس، قابلیت خرج کردن، ناشناس بودن، غیرقابل حمل بودن، نداشتن کارمزد تراکنش، امنیت بالا در برابر سرقت، متن باز بودن، دوام و ثبات در برابر تورم، پرداخت قابل بازگشت، غیرمتمرکز بودن و تقسیم‌پذیری از مزایای رمزارزها دانست و گفت: در سال ۲۰۱۷ یک اتفاق تاریخی رخ داد و آن این بود که یک واحد بیت‌کوین از یک اونس طلا پیشی گرفت و این نشان می‌دهد که این تعامل طوری صورت می‌گیرد که روز به روز بر ارزش بیت‌کوین افزوده خواهد شد.

 

پنل تخصصی دوم:

بخش آخرهمایش دیمارک، پنل تخصصی دوم با عنوان پنل کسب‌وکارهای موفق بود و افرادی همچون «توحید علی اشرفی»، مدیر بازاریابی علی بابا، «یاسر نثاری»، مدیر بازاریابی نِت برگ، «امیرحسین فرزانه»، مدیر برند باشگاه اکسیژن ، «امیر پاشا» ، معاون بازاریابی گروه دیجی کالا، «سید مهدی اعتمادی»، مدیر دیجیتال مارکتینگ اُکالا درباره موفقیتهایی که توانستند دراین عرصه کسب کنند به بحث نشستند.

 

اعتمادی : بدون طراحی درست بیزینس پلن عملا در دیجیتال مارکتینگ سردرگم خواهیم بود

سیدمهدی اعتمادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ اُکالا، درباره نقش و کارکردهای بیزنس پلن گفت: درصورتیکه بیزینس پلن به درستی طراحی نشده باشد و مزیت‌های رقابتی آن را درنظر نگیریم و بر روی این مزیت‌های رقابتی در مارکتینگ پلن به خوبی تمرکز صورت نگیرد عملا در دیجیتال مارکتینگ سردرگم خواهیم بود و فعالان این حوزه همیشه با این چالش مواجه هستند که آیا مارکتینگ پلن مطابق با واقعیت‌های بازار نوشته شده است یا خیر؟

وی افزود: در اُکالا همواره فیدبک‌هایی می‌دهیم و توسط یکی از فیدبک‌هایی که دادیم یک بیزینس مل تغییر کرد و به مدلی تبدیل شد که خیلی بهتر جواب می‌دهد و آنلاین بودن در دنیای دیجیتال مارکتینگ این مزیت را دارد که می‌توان در لحظه تغییرات نیاز مشتری را سنجید و متناسب با آن در صورت نیاز به تغییر، بیزینس پلن جدید شکل بگیرد.

بنابراین گزارش، دیمارک بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره سالیانه دیجیتال‌ مارکتینگ در ایران است که بر سه محور اصلی «استراتژی‌های برتر در دنیای دیجیتال»، «ابزارهای دیجیتال مارکتینگ» و«بازاریابی دیجیتال و D.I.M.C موفق »پایه‌گذاری شده و مخاطبان آن مدیران بازاریابی وفعالان درحوزه بازاریابی آنلاین است.

 

دیمارک

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب