امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4125 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۵:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هوشمند سفیدی خبرداد؛

تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در 4 تیرماه

هوشمند سفیدی دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران گفت: 4 تیرماه سالجاری در قالب سومین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران ، از 68 روابط عمومی سرآمد تقدیر و تجلیل خواهد شد.
تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در 4 تیرماه

به گزارش خبرایران، هوشمند سفیدی دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در گفتگویی با اعلام مطلب مذکور افزود: در راستای کمک به ارتقای سطع عملکردی روابط عمومی ها در قالب "مدل سرآمدی" و کمک به استاندارد شدن فعالیت های این حوزه ، در 4 تیرماه سالجاری و با حضور 600 نفر از نخبگان روابط عمومی کشور ، از روابط عمومی هایی که اهتمام به سرآمدی داشته و یا به اشتهار در سرآمدی رسیده اند ، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تقدیر از روابط عمومی ها در سه سطح "تعهد به سرآمدی" ، "تعالی روابط عمومی" و "اشتهار به سرآمدی و دریافت تندیس" انجام خواهد شد ، تصریح کرد : به 15 روابط عمومی که متعهد شده اند تا نسبت به تطبیق وضعیت خود با 81 شاخص یک روابط عمومی سرآمد اقدام کنند ، "گواهینامه تعهد به سرآمدی" ، به 35 روابط عمومی که توانسته اند با اجرای شاخص های مذکور به میانه مسیر سرآمدی برسند ، "نشان تعالی روابط عمومی" و به 18 روابط عمومی که به مرحله اشتهار به سرآمدی رسیده اند و مستحق دریافت تندیس هستند ، یکی از تندیس های بلورین ، سیمین و یا زرین اعطاء خواهد شد.

سفیدی مدل سرآمدی روابط عمومی را ، نوعی نوآوری نظری در حوزه روابط عمومی توسط جامعه روابط عمومی ایران توصیف کرد و معیارهای اصلی سرآمدی روابط عمومی را شامل "مخاطب گرایی" ، "مدیریت فرآیندی" ، "مسئولیت اجتماعی" ، "توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون" ، یا "یادگیری نوآوری و بهبود مستمر" ، "تجهیز و نوسازی منابع انسانی" ، "نتیجه گرایی" و "رهبری و مدیریت" عنوان کرد.

دبیر آیین سرآمدان روابط عمومی ایران ، مدل سرآمدی را پلی به سوی استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی دانست و ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها را در قالب این مدل ، فرصتی برای آسیب شناسی روابط عمومی ها و حرکت به سمت بهبود و ارائه خدمات بهینه ارتباطی دانست.

سفیدی عدم برنامه ریزی راهبردی ارتباطی ، ضعف در مخاطب پژوهشی علمی ، فقدان رسانه شناسی علمی ، عدم اهتمام به پژوهش ارتباطی و عدم رضایت سنجی را مهمترین ضعف روابط عمومی ها و توسعه کمی و توجه نسبی به فناوری های نوین را از نقاط قوت روابط عمومی ها براساس مدل سرآمدی دانست و "تخصص گرایی" را مهمترین عامل بهبود وضعیت روابط عمومی در کشور دانست.

سفیدی در پایان اعلام داشت : در آیین چهارم تیر از مدیران ارشدی نیز که حامی جدی توسعه روابط عمومی هستند ، تحت عنوان "مدیران تعالی گر ارتباطی" تقدیر خواهد شد.

 

 

 

  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب