امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41273 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با فرا رسیدن عید سعید قریان انجام می شود؛

آمادگی 2جایگاه ی عرضه بهداشتی دام در منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان در دو جایگاه ثابت و موقت عرضه دام برای اجرای سنت حسنه قربانی خبر داد.
آمادگی 2جایگاه ی عرضه بهداشتی دام در  منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت:  مرکز ثابت عرضه دام مشیریه با 6 آغل به مساحت 850 متر مربع و ظرفیت پارک500 دستگاه خودرو واقع در بزرگراه امام رضا(ع) بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل و گیاه آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

به گفته وی، تمام خدمات شامل اجرای ذبح اسلامی با رعایت موازین زیست محیطی و بهداشتی،  قطعه و چرخ کردن گوشت در این جایگاه انجام می شود.

محمدی ادامه داد: جایگاه  دیگری با 8 آغل  به صورت  موقت واقع در بزرگراه امام رضا (ع) نرسیده به مرکز ثابت عرضه دام به مساحت 500  متر مربع با نصب داربست وآذین بندی آماده سازی شده است تا در این روز به صورت ویژه به شهروندانی که تقاضای دام زنده دارند، خدمات رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت این دو جایگاه 2 هزار راس دام است،  افزود: تاکنون 1050 دام در آنها دپو شده است.

شهردار منطقه اضافه کرد:  8 دامپزشک، 6 صندوقدار، 60 قصاب، کارگر، مسئول باسکول و راهنما در این جایگاه ها حضور دارند و همچنین امنیت جایگاه ها با همکاری عوامل اورژانس،  آتش نشان، کلانتری و راهور تأمین می شود.

محمدی ادامه داد: شهروندان می توانند با اطمینان خاطر نسبت به ادای این سنت حسنه با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیریت شهری به لحاظ قیمت مناسب و رعایت بهداشت وکنترل بیماری، اقدام کنند.

وی در پایان به ممانعت از فعالیت عرضه دام غیر بهداشتی در محدوده منطقه در این روز اشاره کرد و یادآور شد: نصب بنرهای اطلاع رسانی برای معرفی جایگاه های عرضه بهداشتی در سطح منطقه و برپایی ایستگاه فرهنگی و سامانه نشاط در کنار جایگاه ها ی عرضه دام همزمان با عید قربان از دیگر اقدامات این منطقه است.

براساس این گزارش، این جایگاه ها از روز  یک شنبه 20 مرداد از ساعت  9 الی 19 و دوشنبه همزمان با عید سعید قربان از ساعت 5 صبح تا 15 پذیرای شهروندان خواهند بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب