امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41317 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دورهمی «چهارشنبه های معلولین» در بوستان بزرگ ولایت برپا می شود

خبرایران: توانیابان منطقه 19در راستای نمایش دستاوردهای هنری خود روز چهارشنبه 16 مرداد از ساعت 18:30 تا 21 در بوستان بزرگ ولایت گردهم می آیند.
دورهمی «چهارشنبه های معلولین» در بوستان بزرگ ولایت برپا می شود

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت:  در كنار ارائه خدمات سلامت محور به توانیابان منطقه، برنامه هاي شاد و مفرحي در قالب دورهمي اعضاي منطقه اي كانون معلولین با همراهی خانواده هایشان در بوستان بزرگ ولايت برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه های مختلف و حضور هنرمندان، ورزشکاران و مدال آوران معلول در این دوره همی افزود: اجراي مسابقات و بازي هاي  معلولين، خدمات توانبخشي و گفتار درماني، بهداشت دهان و دندان، معرفي محصولات تجهيزات پزشكي معلولين، مشاوره تغذيه و روانشناسی، تئاتر، گريم صورت كودكان، نمايشگاه كتاب با اولويت موضوعي حوزه معلولين، آموزش كاشت گل و گياه، معرفي دستاوردهاي هنري معلولان، مسابقه تهيه كاردستي با وسايل دورريختني و... در این غرفه ها برپا می شود.

ضمن اینکه انجمن جامع معلولين ايران، اوتيسم ، داون  در این برنامه حضور دارند و مسابقه ، قرعه كشي و اهداي جوايز ... از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در این روز است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب