امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41337 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت؛

افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران

آیین افتتاح پروژه‌های مخابراتی و سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران در شهرستان قرچک با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، منطقه تهران و مسئولین محلی صبح شنبه 19 مرداد ماه برگزار شد.
افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، پروژه‌های ارتباطی این شهرستان را با مجموع بیش از 393 هزار میلیون ریال اعتبار افتتاح کرد، که راه‌اندازی سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران، توسعه 7970 پورت اینترنت پرسرعت  ADSLو ACCESS  شهری، 6336 پورت روستایی و توسعه 384 پورت VDSL شهری و 1056 پورت روستایی از جمله پروژه‌های جنوب شرق استان تهران بود.

شایان ذکر است وزیرارتباطات در آیین افتتاح پروژه های مخابراتی قرچک با اشاره به اینکه تمایل زندگی در اطراف شهر تهران افزایش ‌یافته است، گفت: وزارت ارتباطات برای توسعه ارتباطات در شهرستان‌های پرند، بهارستان، شهریار، اسلامشهر و دیگر شهرهای استان تهران نیز برنامه ویژه‌ای در حال اجرا دارد.

وی افزود: برای پروژه‌های ارتباطی و مخابراتی شهرهای ورامین، قرچک و پیشوا در یک سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که پروژه‌های آن امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
آذری جهرمی با اشاره به اینکه صد در صد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان قرچک به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند، گفت: تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دشت ورامین به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب