امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41342 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با فرا رسیدن روز نیایش؛

دعای روح بخش عرفه در مساجد ورودی غربی پایتخت طنین انداز می شود

خبرایران :معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی-مذهبی در سرای محله های سیزده گانه و مساجد این منطقه همزمان با فرارسیدن نهم ذی‌‌الحجه به مناسبت "عید سعید قربان" خبر داد.
دعای روح بخش عرفه در مساجد ورودی غربی پایتخت طنین انداز می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: مراسم دعا و نیایش روز عرفه با همکاری ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی سه گانه منطقه21 در مساجد و سرای محله های سیزده گانه ورودی غربی پایتخت برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 در ادامه افزود: ضرورت ایجاد فضای معنوی در محله ها با برپایی مراسمات مذهبی و همچنین لزوم ارتقای سطح معنویت در شهروندان با بهره گیری از مضامین دینی از جمله اهداف و رویکردهایی است که مورد اهتمام ویژه مدیریت شهری به خصوص در سال های اخیر بوده است.

معینی کربکندی با بیان اینکه برگزاری مراسم دعای روز عرفه از جمله برنامه های مذهبی شاخصیست که سعی می شود با شور و حال خاصی در مساجد منطقه21 برگزار شود، یادآور شد: امسال تمامی مساجد موجود در محله های سیزده گانه منطقه21، محل قرائت دعای روح بخش عرفه خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب