امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41344 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با عید سعید قربان برگزار می شود؛

برپایی نمازعید بندگی در 19 مسجد شاخص منطقه 15

خبرایران: جشن های عید بندگی همزمان با عید سعید قربان امشب و فردا در مساجد شاخص منطقه و سراهای محله منطقه 15 برگزار می شود.
برپایی نمازعید بندگی در 19 مسجد شاخص منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن این عید فرخنده به شهروندان گفت: عید قربان عید سرسپردگی و بندگی انسان و  نزدیک شدن دلها به قرب الهی و رهایی از تعلقات مادی و دنیوی است .

وی در ادامه به تشریح ویژه برنامه های این عید بزرگ پرداخت و افزود:  نماز عید سعید قربان فردا صبح در مساجد انصارالحجت(عج)، قائم(عج) و رضوان در ناحیه یک، المهدی(عج)، القرآن و ولیعصر(عج) در ناحیه دو، حضرت رقیه(س)، جامع بهشتی، بعثت در ناحیه سه، امام زمان (عج)، قائم آل محمد(عج) در ناحیه چهار، جامع افسریه، فاطمیه، روح الله در ناحیه پنج، رسول اکرم(ص)، الحسین(ع)، موسی بن جعفر(ع)، جامع مسعودیه در ناحیه شش، جامع نبی اکرم(ص) در ناحیه هشت اقامه می شود.

محمدی اضافه کرد: سراهای محله نیز با اجرای برنامه های شاد و مفرح و مسابقات فرهنگی میزبان شهروندان خواهد بود. 

شهردار منطقه با اشاره به اینکه نوای روح بخش دعای عرفه عصر امروز همزمان با روز نهم ذی الحجه در مساجد و اماکن مذهبی طنین انداز می شود، افزود: در راستای بصیرت افزایی و تقویت روحیه بندگی و ارتباط با خدا مراسم پر فیض دعای عرفه در مساجد شاخص نواحی 7 گانه، امامزاده سید ملک خاتون و اهل بن علی (ع) و قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.

محمدی در پایان خاطر نشان شد: با هدف فضاسازی سیمای بصری شهر و آذین بندی معابر 30 بنر پرتابلی و 15 هزار متر طول ریسه پرچمی و نوری  ویژه این ایام در معابر اصلی و ساختمان های ستادی نصب شده است.

شایان ذکر است؛ براساس اعلام شرکت اتوبوسرانی صبح روز عید سعید قربان نیز سرویس های رفت و برگشت برای حضور نمازگراران در نماز باشکوه عید از پایانه خاوران به مصلی برقرار است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب