امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41385 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید داود مرتضوی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سرباز و خادم ملت ایران هستم / علیرضا دبیر درفدراسیون کشتی موفق می شود / مسابقات MMA راه را برای ورود همه مبارزین در هر رشته ای به رقابت های حرفه ای باز کرده است

سید داود مرتضوی گفت: من بارهای گفته ام که و سرباز خادم ملت ایران هستم و امیدوارم بتوانم کار جدیدی درورزش و شاخهای مختلف آن انجام دهم.
سرباز و خادم ملت ایران هستم / علیرضا دبیر درفدراسیون کشتی موفق می شود / مسابقات MMA راه را برای ورود همه مبارزین در هر رشته ای به رقابت های حرفه ای باز کرده است

سید داود مرتضوی دکترای تربیت بدنی و مقام دار رشته کشتی ، مدیر اسبق کمیته اقتصادی فدراسیون کشتی و مشاور ورزش زورخانه ای و عضو کمیته اقتصادی فیلا در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: به عنوان یک گوش شکسته همیشه در عرصه های مختلف ورزشی حضور دارم وتلاش کرده ام انسان مفیدی باشم وجای کسی را تنگ نکنم.

وی تصریح کرد:  من بارهای گفته ام که و سرباز خادم ملت ایران هستم  و امیدوارم بتوانم کار جدیدی درورزش و شاخهای مختلف آن انجام دهم.

مرتضوی ابرازداشت : با استفاده از روابط و تعاملی که با ارگان‌ها و نهادهای دولتی و کارخانجات خصوصی دارم از نظراقتصادی و جذب حامیان مالی توانستم در گذشته به فدراسیون کشتی کمک کنم و امروز هم اگر از من کمکی بخواهند با کمال میل انجام داده و دریغ نخواهم کرد.

وی تاکید کرد: انتخابات فداراسیون کشتی به خوبی برگزار شد و علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران و حمید سوریان به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شدند. معتقدم ایشان چون از بدنه کشتی و خاک خورده این رشته ورزشی است می تواند دراداره فدارسیون کشتی موفق عمل کند. ضمن اینکه با توجه به وضع مالی خوبی که دارند میازی به منابع مالی نداشته و راحتر می توانند در مسائل مالی کشتی ورود کنند. اقای

مرتضوی درمورد رشته ورزشی MMA  خاطر نشان کرد: مسابقات MMA را می توان یک پدیده در دنیای هنرهای رزمی تلقی کرد که در عرض مدت کوتاهی ورزش های رزمی را متحول کرده است. طبیعتا MMA نیز مانند هر پدیده جدیدی نکات مثبت و منفی خودش را دارد.

وی ادامه : با رسانه ای شدن این رقابت ها پول بیشتری هم وارد این عرصه شد تا جایی که امروز عملا رشته های رزمی به عنوان یکی از رشته های پولساز شناخته می شوند.البته قبلا رقابت هایی چون ۱-K در کیک بوکسینگ نیز تحولاتی را در بخش حرفه ای رزمی باعث شده بودند اما تعداد زیادی از رزمی کاران که در رشته هایی چون جودو، جوجیتسو و … فعالیت می کردند شانس حضور در این رقابت ها را نمی یافتند.

عضو کمیته اقتصادی فیلا در پایان سخنان خود گفت: مسابقات MMA راه را برای ورود همه مبارزین در هر رشته ای که باشند به رقابت های حرفه ای باز کرده است. هر چند این رشته ورزشی بسیار سنگین و خطر ناک بوده وورزشکاران باید از قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالایی برای مبارزه برخوردار باشند.

لازم به یادآوری است که سید داود مرتضوی طی قراردادی 3  ساله  بعنوان مبارز رشته MMA در کشور قبرس فعالیت می کند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب