امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4139 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور خبرداد؛

تجلیل از روابط عمومی های سرآمد کشور / توسعه فرهنگ سرآمدی و تعالی گری / ارایه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های روابط عمومی

هوشمند سفیدی دبیر سومین دوره همایش سرآمدان روابط عمومی های کشور از تجلیل روابط عمومی های برتر و خلاق به عنوان روابط عمومی های سرآمد خبر داد .
تجلیل از روابط عمومی های سرآمد کشور / توسعه فرهنگ سرآمدی و تعالی گری / ارایه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های روابط عمومی

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری سومین دوره همایش سرآمدان روابط عمومی های کل کشور صبح امروز یکشنبه ،با حضور هوشمند سفیدی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید

هوشمند سفیدی در این نشست با تشریح برنامه های سومین دوره همایش سرآمدان ، گفت: معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ها روز چهارشنبه، 4 تیرماه 93 با حضور جمعی از مسوولان ، مانند معاون علمی فناوری رئیس جمهور،وزیر ارتباطات ،رئیس سازمان استاندارد و پیشکسوتان رشته علوم ارتباطات و 500 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور از 110 سازمان و نهاددر سالن  همایشهای صداوسیما برگزار خواهد شد.

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور ، تصریح کرد روابط عمومی سرآمد روابط عمومی است که از بعد ساختاری، رویکردی، عملکرد و خلاقیت های نو در سطح قابل قبولی بوده و طبق شاخص ها و معیارهای بنیادی سرآمدی، موفق به کسب امتیازات مدنظر باشد.

سفیدی هدف از برگزاری این همایش را توسعه فرهنگ سرآمدی و تعالی گری در حوزه روابط عمومی دانست و افزود، ارایه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های روابط عمومی، پذیرش تعهد به سرآمدی از روابط عمومی های داوطلب و معرفی روابط عمومی های سرآمد با امتیازات لازم است.

دبیر این همایش یادآور شد در این آیین از 68 روابط عمومی برتر در سه سطح تعهد، سرآمدی، تعالی روابط عمومی و اشتهار به سرآمدی با دریافت تندیس و هدایای دیگر تجلیل خواهد شد.

سفیدی افزود: همچنین به 15 روابط عمومی که متعهد شده اند تا نسبت به تطبیق وضعیت خود با 81 شاخص یک روابط عمومی سرآمد اقدام کنند، گواهینامه تعهد به سرآمدی، به 35 روابط عمومی که توانسته اند با اجرای شاخصه های مدنظر به میانه مسیر سرآمدی برسند نشان تعالی روابط عمومی و به 18 روابط عمومی که به مرحله اشتهار سرآمدی رسیده اند و مستحق دریافت تندیس هستند، یکی از تندیس های بلورین ، سیمین و یا زرین اعطا خواهد شد.

دبیر این همایش همچنین گفت: این همایش فرصتی برای آسیب شناسی روابط عمومی ها و حرکت به سمت بهبود و ارایه خدمات بهینه ارتباطی خواهد بود.

 

دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور تصریح کرد: عدم برنامه ریزی راهبردی ارتباطی، ضعف در مخاطب پژوهی علمی، فقدان رسانه شناسی علمی، اهتمام نداشتن به پژوهش ارتباطی و عدم رضایت سنجی مهمترین ضعف روابط عمومی های کشور است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب