امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41396 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 اعلام کرد؛

بوستان بزرگ ولایت میزبان جشن های عید دهه ولایت می شود

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برگزاری جشن بزرگ عید دهه ولایت در ادامه برنامه های شادستان به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر از 21تا 1 شهریور از ساعت 21 تا 24 مقابل درب شماره دو بوستان بزرگ ولایت خبر داد.
بوستان بزرگ ولایت میزبان جشن های عید دهه ولایت می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای خانواده ها ویژه برنامه هایی به مناسبت دهه ولایت با حضور هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و چهره های شاخص ملی برگزار می شود.وی با اشاره به تنوع بخش های مختلف جشن های دهه ولایت افزود: برنامه های مختلف فرهنگی از قبیل شعر، اجرای موسیقی و سرود فاخر، اجرای تئاتر، برگزاری مسابقه، تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگر ، یادمان شهدای حادثه مناء و تجلیل از خانواده های آنها در این ده روز پیش بینی شده است.

 بهرامی در تشریح برنامه های تدارک دیده شده در این دهه به اجرای برنامه های ویژه کودکان، موسیقی، سرود، هنرهای نمایشی،نقاشی بزرگ دیواری با حضور خطاطان و نقاشان، خیمه شب بازی، حرکات نمایشی ورزشی و... اشاره کرد.

معاون شهردار منطقه  با تأکید بر اجرای برنامه های جذاب و شاد برای بازی و سرگرمی کودکان تصریح کرد:  بازی های فکری و حرکتی، اوریگامی، سفال گری و بازی با گل، نقاشی، مسابقات کودکانه، عروسک بازی، نقاشی و رنگ انگشتی از جمله این برنامه ها هستند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب