امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41404 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس هیئت مدیره انجمن طراحی صحنه و لباس خبر داد؛

آیین نکوداشت ادنا زینلیان همراه با رونمایی از اولین نشان طراحی لباس

خبر ایران : چهارشنبه 23 مرداد ماه انجمن طراحان صحنه و لباس خانه تئاتر آیین نکوداشت استاد طراحی لباس صحنه ادنا زینلیان را برگزار خواهد کرد.
آیین نکوداشت ادنا زینلیان همراه با رونمایی از اولین نشان طراحی لباس
به گزارش خبرایران از روابط عمومی خانه تئاتر؛ فریبرز قربانزاده رییس کانون طراحان صحنه و لباس خانه تئاتر در مورد برگزاری این مراسم گفت: ادنا زینلیان در بخش طراحی لباس تئاتر فعالیت مستمر داشته اند، ایشان ویژگی هایی فراتر از یک طراح و هنرمند با سابقه درخشان دارند که از این ویژگی ها می توان به سابقه حدود 40 ساله تدریس  در زمینه طراحی لباس، تاثیرگذاری بر نسل های بعدی طراحی لباس و همچنین تمرکز بر این رشته اشاره داشت. 


او همچنین ادامه داد: در همین زمینه در نظر داریم در آینده ای نزدیک مدالی به نام خسرو خورشیدی در بخش طراحی صحنه تئاتر رونمایی و اهدا کنیم. 


قربانزاده در تشریح نحوه حضور در این نکوداشت این چنین تبیین کرد: استقبال از این مراسم آنچنان بوده که دیگر پذیرش نخواهیم داشت و در این شب حین اهدای مدالی به استاد زیلنلیان از نشان طراحی لباس صحنه رونمایی خواهد شد و از میهمانان ویژه ای همچون لوریس چکنواریان، ایرج راد، خسرو خورشیدی، احمد مسجد جامعی و ...  دعوت به عمل آمده است.


گفتنی است این مراسم 23 مرداد ماه  ساعت 21:30 با همکاری انجمن طراحان صحنه و لباس خانه تئاتر و موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش  در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب