امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41430 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم شهردار تهران؛

اعضای اصلي هيئت‌مديره شركت برج ميلاد تهران منصوب شدند

خبرایران: شهردار تهران در حکمی رجبعلي خسرو آبادي و ابوالفضل رحمني را به عنوان اعضای اصلي هيئت‌مديره شركت برج ميلاد تهران منصوب کرد. اعضای اصلي هيئت‌مديره شركت برج ميلاد تهران منصوب شدند
اعضای اصلي هيئت‌مديره شركت برج ميلاد تهران منصوب شدند

به گزارش خبرایران، پیروز حناچی طی حکمی رجبعلي خسرو آبادي و ابوالفضل رحمني را به عنوان اعضای اصلي هيئت‌مديره شركت برج ميلاد تهران منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به اعضای جدید آمده است: «نظر به حسن سوابق و تجارب جناب‌عالي به‌موجب اين حكم به سمت «عضو اصلي هيئت‌مديره شركت برج ميلاد تهران» منصوب مي‌شويد.

اميد است با استعانت از پروردگار يكتا و در راستاي تحقق شعار «تهران، شهري براي همه» و همچنين با بهره‌گيري از توانمندي و ظرفيت‌هاي موجود در آن مجموعه و نيروهاي متخصص و متعهد شهرداري تهران، موجبات خدمات‌رساني مفيد و مؤثر را فراهم آوريد.

انتظار مي‌رود با توجه به اهميت برج ميلاد به‌عنوان نمادي مهم در شهر تهران با همكاري ساير اعضاي محترم هيئت‌مديره و استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي موجود در جهت توسعه و رونق فعاليت‌هاي اجتماعي، فرهنگي و گردشگري در چارچوب قوانين و مقررات و اسناد فرادستي با رعايت حقوق مردم اهتمام ورزيد.

توفيقات روزافزون جناب‌عالي را در ايفاي كامل مسئوليت محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

 

اعضای اصلي هيئت‌مديره شركت برج ميلاد تهران منصوب شدند
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب