امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41476 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی انجام می شود؛

برگزاری پویش« تا آخرین نفس» در محله های منطقه 15

خبرایران: پویش «تا آخرین نفس» همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در محله های منطقه 15 برگزار می شود.
برگزاری پویش« تا آخرین نفس» در محله های منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت دلیرمردان و غیورمردان هشت سال دفاع مقدس و ولادت امام علی النقی(ع) گفت:  همزمان با این مناسبت ویژه برنامه هایی به همت اداره فرهنگی در محله ها و مساجد منطقه 15 برگزار می شود.

وی به برگزاری پویش اجتماعی «تا آخرین نفس» اشاره کرد و گفت: در این پویش مسئولین و چهره های تأثیرگذار در عرصه مقاومت اسلامی به خاطره گویی و سخنرانی خواهند پرداخت و از آزادگان و ایثارگران و همچنین خانواده های ایشان تجلیل خواهد شد.

مختاری ادامه داد: معرفی کتاب های دفاع مقدس با موضوع خاطرات اسارت آزادگان، برگزاری مسابقه نقاشی و فرهنگی با موضوع بازگشت آزادگان در مساجد منتخب نواحی هفت گانه و سراهای محله منطقه از دیگر برنامه ها در گرامیداشت این  روز است.

شایان ذکر است؛ شهردار منطقه 15 همزمان با سالروز بازگشت آزادگان  به میهن اسلامی در منزل غلامرضا عاشق حسینی جانباز و آزاده دفاع مقدس حضور یافته و از فداکاری ها و دلاوری های وی تقدیر کرد.

محمدی شهردار منطقه در این دیدار ضمن تبریک این روز به آقای عاشق حسینی گفت: خدمت به ایثارگران و رزمندگان برای ما افتخار است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب