امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4153 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس پویانمایی صبا؛

پخش انیمیشن زنده از عید فطر در شبکه پویا آغاز می‌شود

حسین ساری رییس مرکز پویانمایی صبا و مدیر شبکه پویا از خبرگزاری مهر بازدید کرد و ضمن پاسخگویی به سوالات خبرنگاران مهر از پخش انیمیشن زنده از عید فطر در شبکه پویا خبر داد.
پخش انیمیشن زنده از عید فطر در شبکه پویا آغاز می‌شود

به گزارش خبرایران ازروبط عمومی شبکه پویا ، حسین ساری رییس مرکز پویانمایی صبا و مدیر شبکه پویا به همراه پیروز حکیم‌زاده مدیر گروه «کات اوت»، مهدی مینایی مدیر پخش و مهدی قلی نژاد مدیر روابط عمومی شبکه پویا روز دوشنبه دوم تیرماه از بخش‌های مختلف خبرگزاری مهر بازدید کردند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران مهر بودند.

در این دیدار، علی عسکری مدیرعامل خبرگزاری مهر، ایمان شمسایی مدیرکل اخبار داخلی، محسن محمدی مدیر روابط عمومی، مدیران مرکز پویانمایی صبا و شبکه پویا را همراهی کردند.

در این نشست بر اهمیت تولید انیمیشن به عنوان یک هنر صنعت در کشور تأکید شد و از وضعیت فعلی مرکز پویانمایی صبا، ارتباط آن با سازمان‌های دیگر برای تولید آثار مشارکتی، جایگاه انیمیشن ایران در جهان، لزوم صدور آثار فرهنگی به خارج از کشور، ارتقای کیفیت پخش شبکه پویا در آینده نزدیک و آغاز سومین سال فعالیت این شبکه در 24 تیرماه سخن به عمل آمد.

ساری همچنین یک خبر داغ را به مهر ارائه کرد و گفت: ما دنبال تعامل با مخاطب هستیم و این موضوع همواره برای شبکه‌های گوناگون مطلوب است. از طرفی ما بنا نداریم برای برقراری این ارتباط از شیوه‌های رئال و مجری رئال استفاده کنیم.

وی افزود: ما در سایت http://pooyatv.ir با مخاطبان تعامل داریم و آنها نه تنها می‌توانند آثار شبکه را در این سایت ببینند بلکه به برنامه‌ها امتیاز می‌دهند و در قرار گرفتن آنها در جدول پخش مؤثر هستند.

رییس مرکز پویانمایی صبا تأکید کرد: درصدد هستیم روش جدیدی برای پخش انیمیشن به کار گیریم و پویانمایی زنده را در شبکه داشته باشیم. به این ترتیب با استفاده از برخی شیوه‌ها همچون موشن کپچر، انیمیشن زنده را روی آنتن خواهیم فرستاد. این اثر در قالب یک برنامه زنده است که مجری آن شخصیتی انیمیشنی است و مثل دیگر مجری‌ها پلاتو می‌خواند، به تلفن کودکان جواب می‌دهد و همه این اتفاقات به صورت زنده رخ می‌دهد.

ساری در پایان تأکید کرد: یک تیم تکنیکی برای عملی شدن این برنامه،‌ مشغول فعالیت هستند و احتمالا از روز عید فطر مصادف با 7 مردادماه یا حتی زودتر شاهد پخش آن خواهیم بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب