امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41532 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منطقه 21 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به استقبال عید سعید غدیرخم می رود

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی همزمان با دهه ولایت و اعیاد خجسته قربان تا غدیر در سطح محله های سیزده گانه ورودی غربی پایتخت خبر داد.
منطقه 21 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به استقبال عید سعید غدیرخم می رود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم به عموم شهروندان فهیم پایتخت گفت: ویژه برنامه های مناسبتی متنوعی به منظور گرامیداشت خجسته اعیاد قربان تا غدیر در راستای ایجاد نشاط و شادی اجتماعی در بین شهروندان برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه 28 و 29 مرداد ماه ، همزمان با عید بزرگ غدیرخم؛ جشن های مفرح و شادی در بوستان های شاخص سطح منطقه21 همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی-مذهبی برگزار خواهد شد.

معینی کربکندی در خاتمه یادآور شد: برپایی غرفه های فرهنگی، مسابقات مهیج، تئاتر، مولودی خوانی، تواشیح و موسیقی سنتی از جمله برنامه های اجرایی در جشن های بزرگ دهه ولایت منطقه21 است.

لازم به ذکر است؛ تکریم از مقام سادات در سطح نواحی سه گانه و برگزاری دوره های آموزشی غدیرشناسی از دیگر برنامه هایی است که طی ایام خجسته دهه ولایت با همکاری سرای محله ها در منطقه21 برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب