امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41533 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در بازدید منطقه21 عنوان کرد؛

پروژه های مشارکتی راهی مطمئن پیش روی مدیریت شهری پایتخت است

خبرایران: رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه21 ضمن بازدید از پروژه های مشارکتی در دست احداث این منطقه، با شهردار ورودی غربی پایتخت نیز به گفتگو نشست.
پروژه های مشارکتی راهی مطمئن پیش روی مدیریت شهری پایتخت است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه21 از نزدیک در جریان روند فعالیت و گردش کار موجود در این منطقه قرار گرفت و گفت: پروژه های مشارکتی در دست انجام منطقه21 راهی مطمئن پیش روی مدیریت شهری پایتخت است و می تواند الگوی سایر مناطق باشد.

رحمانی شهردار منطقه21 طی این بازدید با بیان این نکته که مشارکت بیش از پیش شهروندان در امور شهری ضامن موفقیت و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات خواهد بود، افزود: نگهداشت شهر یکی از وظایف اصلی و ذاتی شهرداری است و بسته به نوع فعالیت در سطح محلات و نواحی می بایست در ایجاد شهری پاکیزه تلاش داشته باشیم، در همین راستا نیز شهروندان با شریک دانستن خود در امور شهری که متعلق به خودشان است می توانند همگام با مدیریت شهری قدم بردارند.

بنا بر این گزارش؛ این بازدید چندساعته از سطح بوستان وصال و شهربازی مستقر در جنب این بوستان آغاز شد و سپس بازار روز قباد و مجتمع نان نیکی واقع در ناحیه یک منطقه21 مورد بازدید قرار گرفت، همچنین کارکنان شاغل در ناحیه یک این منطقه میزبان معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران شدند.

لازم به ذکر است؛ در این بازدید میدانی از پروژه های دیگری همچون معبر مشارکتی خیابان بیست و هفتم، پروژه مشارکتی بوستان بهمن و مخزن بتنی جمع آوری آب این بوستان و پروژه تقاطع غیرهمسطح دوگاز بازدید به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب