امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41538 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهره مندی قریب به 16هزار شهروند ازجشن های عید دهه ولایت در بوستان بزرگ ولایت

خبرایران: با گذشت 8 روز از آغاز دهه ولایت و امامت قریب به 16هزار شهروند از جشن های ویژه این ایام در قالب برنامه های شادستان به میزبانی بوستان بزرگ ولایت بهره مند شدند.
بهره مندی قریب به 16هزار شهروند ازجشن های عید دهه ولایت در بوستان بزرگ ولایت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، ویژه برنامه هایی به مناسبت دهه ولایت با حضور هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و چهره های شاخص ملی از 21 مرداد آغاز و تا 1 شهریور از ساعت 21 تا 24 مقابل درب شماره دو بوستان بزرگ ولایت ادامه دارد.
این مسئول با اشاره به تنوع بخش های مختلف جشن های دهه ولایت افزود: برنامه های مختلف فرهنگی از قبیل شعر، اجرای موسیقی و سرود فاخر، اجرای تئاتر، برگزاری مسابقه، تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگر ، یادمان شهدای حادثه منا و تجلیل از خانواده های آنها در این ده روز پیش بینی شده است.
معاون شهردار منطقه در تشریح برنامه های تدارک دیده شده در این دهه به اجرای برنامه های ویژه کودکان، موسیقی، سرود، هنرهای نمایشی،نقاشی بزرگ دیواری با حضور خطاطان و نقاشان، خیمه شب بازی، حرکات نمایشی ورزشی و... اشاره کرد.
وی با تأکید بر اجرای برنامه های جذاب و شاد برای بازی و سرگرمی کودکان تصریح کرد: بازی های فکری و حرکتی، اوریگامی، سفال گری و بازی با گل، نقاشی، مسابقات کودکانه، عروسک بازی، نقاشی و رنگ انگشتی از جمله این برنامه ها هستند.
 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن دعوت از اقشار مختلف شهروندان برای شرکت در این برنامه خاطر نشان کرد: در راستای سپری کردن لحظات شاد و به یاد ماندنی درکنار خانواده شهروندان می توانند تا جمعه یکم شهریور به آدرس انتهای بزرگراه شهید نواب لاین کندرو، خیابان برادران شهید عبدی درب شماره 2 بوستان بزرگ ولایت مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب