امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4155 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارلوس کروش: باورم نمی شد این طور سر کارم بگذارند/همه کار کردم برای پرسنیژ فوتبال ایران

کارلوس کروش می گوید بازی دشواری برای تیم ملی در پیش است.
کارلوس کروش: باورم نمی شد این طور سر کارم بگذارند/همه کار کردم برای پرسنیژ فوتبال ایران
 

به گزارش خبر ایران ؛ کارلوس کروش پیش از شروع تمرین صبح دوشنبه تیمش در کمپ کورینتیانس ، در گفت و گو با شبکه گلوبوی برزیل گفت:« بازی سختی در پیش داریم . بوسنی دیگر شانسی برای این بازی ها ندارد و انها بدون استرس به مصاف ما می آیند و با تمام توان شان بازی می کنند تا بتوانند فوتبال شان را به پایان ببرند.»

او درباره برنامه تیمش برای این بازی هم گفت:« برنامه ما در این بازی همان برنامه بازی با آرژانتین است. در نیمه اول باید بازی را کنترل کنیم و  در ادامه تلاش می کنیم تا برنده بازی باشیم. نمی توانم بگویم نتیجه بازی چه می شود اما قطعا تمام تلاش مان را می کنیم»

سپس سرمربی پس از تمرین کوتاه تیم ملی به جمع خبرنگاران ایرانی آمد و برای شان از بازی های تیم ملی گفت. کارلوس نکات مهمی را برای گفتن داشت از داور صربستانی ، بازی تیمش  برابر بوسنی و قراردادش. او از بازی با بوسنی شروع کرد و گفت:« این بازی متفاوت از دیگر بازی های ماست. بازی های سختی را برابر دو تیم قبلی یعنی نیجریه و آرژانتین.تیم بعد از بازی با آرژانتین و برای آن شکست کمی دلخور است اما ما در حال ریکاوری سریع هستیم و باید آماده بازی بعدی مان شویم.از ابتدای بازی ها هم هدف مان این بود تا بازی به بازی بهتر باشیم و می خواهیم این روند را ادامه بدهیم. چیزی که بچه ها باید بدانند ، این است که ما هنوز چیزی برای جشن گرفتن نداریم و باید برای بازی آخر بجنگیم. باید تشنه جنگیدن باشیم و با انگیزه کامل به مصاف تیم سرسخت بوسنی برویم.البته یک نکته مهم این است که ما نباید مغرور بشویم و شادی بیش از حد داشته باشیم.»

او درباره این که توقع مردم از تیم ملی بالا رفته است هم گفت:« ما سعی کردیم بازی به بازی بهتر باشیم. با انگیزه بازی کنیم و سعی کنیم بهتر و بهتر باشیم . من صبح برای بازیکنانم جلسه گذاشتم و به آنها گفتم دو خبر برای شان دارم. اول خبر بد را پرسیدند . خبر بدم این بود که بازی با بوسنی خیلی سخت تر از بازی با نیجریه و آرژانتین است چون آنها فقط برای دفاع از اعتبارشان به زمین می آیند  اما خبرخوبم این بود که اگر ببریم ، قطعا سکوت می کنیم! چند تیم هنوز در این تورنمنت هستند که در پایان بازی دوم شان شانس صعود داشته باشند؟ تعداد آن تیم ها خیلی کم است و ما یکی از آن تیم های معدود هستیم.»

او در بخشی از مهمترین حرفهایش درباره داورهای بازی قبل گفت:« در درجه اول خیلی خوشحالم که شخص اول کشور یعنی رئیس جمهور خواستار ماندن من باشد برایم خیلی خوشایند است . اینکه مردم لطف دارند و دوست دارند تا من بمانم.»

مربی تیم ملی در ادامه گفت:« از روزی که تیم ملی ایران به جام جهانی رسید تنها یک رویا در سر داشتم. اینکه بتوانم در آن بازی ها با تیمم افتخار و پرستیز مردم ایران را حفظ کنم. حالا بعد از دو بازی اول فکر می کنم توانستیم این کار را انجام دهیم و با تمام وجود تلاش می کنیم که در بازی سوم هم همین مسیر را ادامه بدهیم.»

او سپس از درد دل هایش گفت:« در تمام یازده ماه گذشته ، من هیچ مذاکره حرفه ای با تیم های دیگر نداشتم و همیشه آماده شنیدن و بحث کردن درباره پیشنهاد ایران بودم. باورم نمی شد که آنها این طور با من برخورد کنند . این طور سر کارم بگذارند. انها مرا سر کار گذاشتند و باعث شرمندگی ام شدند اما فعلا وقتش نیست که در این باره حرف بزنیم. باید برای بازی با بوسنی متحد باشیم و به این بازی فکر کنیم . بیایید همه همدل به فکر این بازی باشیم اما قول می دهم بعد از این بازی ها به تهران بیایم و آنجا در خانه درباره همه چیز خیلی شفاف حرف می زنم . مطمئن باشید که همه چیز را خیلی صریح برای همه مردم می گویم.»

او سپس درباره داور بازی سخن گفت و از احتمال تبانی بین آرژانتین و نیجریه:«من شکاک نیستم اما به نظرم اگر فیفا به داور بازی ما با آرژانتین نگوید که ساک هایش را ببندد و به خانه اش برگردد ، حتما چیزهایی وجود دارد که باید نگران شد. من نمی توانم این را بپذیرم که داور در 3 متری صحنه باشد ف همه چیز را ببیند و بعد پنالتی را اعلام نکند. این داور باید درباره این تصمیمش توضیح بدهد. من در فیسبوک دیدم که او جواب های بدی را به خواست های مردم ایران داده بود . من با جواب های او مشکوک شدم. البته این مسائل را من به عنوان مربی نباید درباره اش حرف بزنم و کار رئیس فدراسیون فوتبال است که جواب بدهد. من مربی هستم و اگر خیلی از این بیشتر حرف بزنم ممکن است ، برایم مشکل ایجاد شود اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که او باید درباره تصمیمی که گرفته پاسخ بدهد. فوتبال بازی اشتباه هاست اما اینکه یک تصمیمی در دو قدمی و در دید داور اتفاق بیفتد و داور هم ان را ببیند ، اما پنالتی نگیرد! با این وجود ما تمام تلاش مان را برای بازی با بوسنی انجام می دهیم

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب