امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41576 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قبض، اینترنت و شارژتان «بامَن»

خبرایران: همیاب ۲۴ سامانه جامع و محبوب برای خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض است که می‌توانید از آن استفاده کنید.
قبض، اینترنت و شارژتان «بامَن»

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام همیاب ۲۴، در عصر حاضر با گسترش اینترنت و رواج یافتن تلفن­‌های هوشمند روش­‌های مختلفی برای خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض به صورت غیرحضوری در دسترس قرار گرفته و قاعدتا هر کدام از ما سریع­‌ترین و مطمئن­ترین روش را برای خرید و پرداخت­‌های خود انتخاب می­‌کنیم.

بامن ۲۴ یک سامانه کامل و جامع است که برای خرید شارژ، پرداخت قبض و خرید بسته اینترنت طراحی شده است و شما می‌­توانید خریدی امن را در بامَن تجربه کنید و به آسانی با چند کلیک پرداخت­های خود را انجام دهید. طراحی ظاهری سایت مطابق با آخرین تکنولوژی روز می­باشد. با توجه به سرعت اینترنت در این سایت سرعت فوق ­العاده­ای را در بارگذاری صفحات تجربه کنید که با تمامی سیستم­ها سازگار است و بیشترین صرفه­جویی را در زمان دارد.

در بامن ۲۴ شما بعد از انتخاب گزینه­های مورد نظر برای خرید شارژ یا بسته اینترنت و پرداخت قبض، به راحتی بوسیله یکی از درگاه­های پرداخت بانکی می توانید مبلغ فاکتور را با هر کارت بانکی عضو شتاب پرداخت نمایید.

در ابتدای ورود به سامانه گزینه­های خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض را مشاهده می کنید که در ادامه با جزئیات هر کدام از آن‌ها آشنا می­‌شوید.

خرید شارژ

در قسمت خرید شارژ پس از وارد کردن شماره سیم‌کارت، اپراتور شما به صورت خودکار تشخیص داده می­‌شود، اما در صورتی که شما ترابرد به همراه اول، ایرانسل و یا رایتل را انجام داده‌­اید، اپراتور خود را به صورت دستی در این بخش انتخاب نمایید.

سپس نوع شارژ را انتخاب نمایید، در این قسمت شما دو گزینه برای انتخاب دارید:

· شارژ مستقیم

· شارژ از طریق کد پین

 در شارژ مستقیم سیم‌کارت شما به صورت خودکار با مبلغ انتخابی شارژ می‌­شود و در صورتی که گزینه کد پین را انتخاب کرده باشید یک کد برای شما ارسال می‌­شود که شما باید به صورت دستی از طریق کدهای  USSD زیر سیم‌کارت خود را شارژ نمایید.

· همراه اول:  #شماره رمز شارژ #*۱۴۰*

· ایرانسل: #شماره رمز شارژ *۱۴۱*

· رایتل: #شماره رمز شارژ *۱۴۵*

در ادامه مبلغ شارژ خود را از بین گزینه­‌های پیشنهادی انتخاب نمایید و درصورتی که مبلغ مورد نظر شما در لیست موجود نبود گزینه "مبلغ دلخواه" را انتخاب و مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید.

در انتها دکمه خرید برای شما ظاهر می­‌شود، پس از انتخاب دکمه خرید در پنجره ظاهر شده شما می‌­توانید با تایید اطلاعات وارد مرحله پرداخت ­شوید. (در صورتی که در این مرحله نیاز به اصلاح موارد گفته شده داشتید، دکمه بازگشت را انتخاب کنید.)

خرید بسته اینترنت

در این بخش نیز با وارد کردن شماره سیم‌کارت خود اپراتور شما به صورت خودکار تشخیص داده می­‌شود اما در صورتی که سیم کارت خود را به سایر اپراتورها ترابرد کرده اید لطفا اپراتور خود را به صورت دستی انتخاب نمایید.

سپس نوع سیم‌کارت خود را از بین گزینه‌­های: اعتباری، دائمی و TD-LTE انتخاب کنید.

بعد از انتخاب نوع سیم‌کارت، بسته های اینترنت اپراتور شما در انواع روزانه، شبانه، کوتاه مدت، بلند مدت و ... نمایش داده می­‌شود. در این بخش برای اینکه راحت تر بسته مناسب خود را پیدا کنید می‌­توانید اطلاعات نمایش داده شده را بر اساس دوره، حجم و قیمت بسته فیلتر نمایید تا اطلاعات به صورت سفارشی شده به شما نمایش داده شود.

شما می توانید از بین طرح‌­های نمایش داده شده طرح مورد نظر خود را انتخاب و در انتها بعد از تایید سفارش اقدام به پرداخت آن نمایید تا بسته انتخابی برای سیم‌کارت شما فعال شود.

پرداخت قبض   

در قسمت پرداخت قبوض شما با انتخاب گزینه "شماره" و وارد کردن شماره سیم‌کارت یا تلفن خود علاوه بر امکان پرداخت قادر خواهید بود صورتحساب میان دوره یا پایان دوره سیم‌کارت­‌های دائمی و صورتحساب تلفن ثابت خود را مشاهده و سپس اقدام به پرداخت آن نمایید. این سامانه این قابلیت را دارد که چندین قبض را به لیست پرداختی­‌های خود اضافه کنید و در انتها به صورت همزمان آن­ها پرداخت نمایید.

برای پرداخت سایر قبوض شهری همانند قبض آب، برق و گاز گزینه "شناسه" را انتخاب کنید، شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود را وارد نمایید و گزینه استعلام را انتخاب کنید تا مبلغ قبض نمایش داده شود. برای زمانی­ که تعدادی قبض برای پرداخت دارید، برای صرفه‌جویی در زمان هر بار قبض را به لیست پرداخت خود اضافه کنید تا در انتها همه قبوض را یکجا پرداخت نمایید.

در این سامانه شما لیست تراکنش‌های خود را با جزئیات آن­ها می‌توانید داشته باشید.

بامّن ۲۴ یک مرجع امن، سریع و مطمئن است که شما به راحتی چند کلیک ساده می­‌توانید در آن خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض خود را انجام دهید و مطمئن باشید که بعد از خرید اول از مشتریان ثابت آن خواهید شد.

بنظر شما این سایت می‌تواند مشکل کاربران اپل و کسانی که گوشی آیفون دارند را در خدمات پرداخت حل کند؟

شما چه پیشنهادی در رابطه با سایت بامَن ۲۴ دارید؟

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب