امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41684 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن؛

مهمترین اقدام در شرایط فعلی تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش است

خبرایران: مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با تولیدکنندگان استان گلستان بیان داشت: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام نقش مهمی در رونق تولید دارد.
مهمترین اقدام در شرایط فعلی تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش است
به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به اتفاق هیات همراه امروز چهارشنبه ششم شهریورماه به استان گلستان سفر کرده بود در جمع کارآفرینان این استان حضور یافته و اظهار داشت: با برنامه ریزی که بانک صنعت و معدن در اجرایی کردن اهداف بانکداری شرکتی و اصلاح ساختار مدیریتی خود داشته حمایت از تولیدکنندگان و تامین مالی پرو‍ژه ها با سرعت بیشتری دنبال می شود.

دکتر مهری رونق تولید و ایجاد اشتغال را از هدف های اساسی دولت و جزو سیاست های اصلی این بانک عنوان کرد و گفت: به دلیل حساسیت موضوع تأمین نیازهای مالی صنعتگران و تولیدکنندگان و رضایت آنان، هدف اصلی است که در تمامی شعب و بخش های این بانک سرلوحه تمامی فعالیت ها قرار گرفته است.

رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: استان گلستان در مسیر حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی قرار داشته و قابلیت دسترسی به بازار کشورهای آسیای میانه را دارا می باشد و دارای مزیت اقتصادی مطلوبی در بخش گردشگری، صنایع تبدیلی کشاورزی و دامپروری ، صنایع بسته بندی و دارویی است و به همین دلیل از طرح هایی که ارزش افزوده بالایی ایجاد کنند و از قابلیت صادرات محصولات برخوردار باشند، استقبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش و رونق تولید به الزاماتی نیاز داریم، افزود: یکی از الزامات توسعه کشور این است که به نقطه نظرات فعالان اقتصادی اهمیت داده شود و در بانک صنعت و معدن تلاش کرده ایم یک ارتباط دوسویه و متقابل با تولیدکنندگان داشته باشیم به صورتی که ضمن ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان از تجربیات و همفکری آنان بهره مند گردیم.

دکتر مهری یادآور شد: تکمیل زنجیره ارزش و تلاش برای توسعه صنایع تکمیلی باید به‌عنوان یک راهبرد مهم موردتوجه متولیان امر تولید قرار بگیرد زیرا باعث می شود مواد اولیه با هزینه کمتر و سهولت بیشتری در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد و با جلوگیری از خام فروشی، ارزش افزوده بیشتری به شکل زنجیرگونه تا تولید کالای نهایی ایجاد شود.

دکتر حسین مهری و هیات همراه در این سفر یک روزه پیشرفت فیزیکی و روند فعالیت شرکت های بهاران پیمان گلستان (تولید سبزیجات منجمد) و سورن پلیمرخزر (الیاف پلی استر)، عالیا گلستان (صنایع بسته بندی)، سویابین گلستان(تسویه روغن خام گیاهی)، دانش پژوهش فجر(تولید تجهیزات انتقال و نگهداری خون)، آریا تیناژن (انواع داروهای ضد سرطان) و شورابه ید گلستان (استخراج و تولید ید) را مورد بررسی قرار دادند و برای رفع مشکلات این واحدها با مدیران و فعالان بخش صنعت این استان به چاره اندیشی پرداختند.

دیدار با استاندار و مدیران استانی مرتبط با بخش صنعت و معدن از دیگر بخش های سفر یک روزه مدیرعامل و هیات همراه به این استان است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب