امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41724 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک ایران‌زمین: در حال گذار از شیوه سنتی بین مشتری و بانک هستیم

خبرایران: مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم.
مدیرعامل بانک ایران‌زمین: در حال گذار از شیوه سنتی بین مشتری و بانک هستیم

 به گزارش خبرابران به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، مدیرعامل این بانک در بازدید از شعب استان گیلان با بیان اینکه شیوه ارتباط بانک با مشتری تغییر کرده است، اظهار داشت: در گذشته ارتباط ما با مشتری مستقیم و فیزیکی بود، اما امروز شاهد آن هستیم که ۹۷ درصد تراکنش‌های مالی خارج از شعب انجام می‌شود و این موضوع نشان از یک تحول بزرگ دارد.

در این بازدیدها عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با بیان اهمیت ارتباط بین مشتری و بانک، گفت: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم، شعب بانک و بانکداران ارائه‌کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید همچون مشاوران مالی در شعب حضور خواهند داشت، و این نیازمند تلاش بیشتر همکاران برای بالابردن دانش بانکی خود و مشتریان خواهد بود.

وی افزود: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را در خصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و … ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با همراهی هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، محمد حسینی کناروئی مدیر امور 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب